Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent kontroly německých dodavatelů - i pro absolventy! (až 28.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.07.2016
01.07.2016
Mzdové podmínky (brutto)
23.000,- Kč - 28.000,- Kč
23.000,- Kč - 28.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace se zahraničními dodavateli
* kontrola průvodních dokumentů k dodávanému zboží
* práce s interní databází
* technická a administrativní podpora dodavatelů
* pravidelný reporting
* kontrola průvodních dokumentů k dodávanému zboží
* práce s interní databází
* technická a administrativní podpora dodavatelů
* pravidelný reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost dalšího profesního růstu
* po zaškolení práce i na home office
* pružnou pracovní dobu
* 5 dní dovolené navíc
* příspěvek na stravování a jazykové kurzy
* speciální zaměstnanecké výhody
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* pracoviště: Praha 5
* po zaškolení práce i na home office
* pružnou pracovní dobu
* 5 dní dovolené navíc
* příspěvek na stravování a jazykové kurzy
* speciální zaměstnanecké výhody
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* pracoviště: Praha 5
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce REFERENT KONTROLY NĚMECKÝCH DODAVATELŮ? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis v ČJ a AJ ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Jedna z nejvýznamnějších elektrotechnických společností, která vyvíjí technologie, produkty a poskytuje služby široké škále zákazníků, jak v soukromém, tak ve veřejném sektoru.
Jedna z nejvýznamnějších elektrotechnických společností, která vyvíjí technologie, produkty a poskytuje služby široké škále zákazníků, jak v soukromém, tak ve veřejném sektoru.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ vzdělání
* pokročilou znalost německého jazyka (slovem i písmem)
* středně pokročilou znalost anglického jazyka (převážně písemná forma)
* znalost MS Excel
* samostatnost, komunikativnost, ochotu pomoci
* pokročilou znalost německého jazyka (slovem i písmem)
* středně pokročilou znalost anglického jazyka (převážně písemná forma)
* znalost MS Excel
* samostatnost, komunikativnost, ochotu pomoci
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2524297
Datum zveřejnění: 6.9.2016
2016-09-06
lokalita: Praha, Středočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23.000,- Kč - 28.000,- Kč