Asistent/ka vedení společnosti (25.000,- Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
25 000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Vedení pokladny, fakturace, přebírání listovních zásilek
- Tvorba a překlady firemní korespondence v AJ a RJ
- Úzká spolupráce s marketingovým a účetním oddělením
- Spolupodílení se na přípravě a organizování veletrhů, aktivní účast na veletrzích
- Administrativní činnost
- Účast na personálních činnostech společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
- Jazykové kurzy, možnost jazykového vzdělávání
- Mobilní telefon k soukromému užití
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravování
- Místo výkonu práce: Brno

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce ? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.
Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Mezinárodní společnost působící v oblasti hydrauliky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

Administrativa, Marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ruský jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ (ekonomické zaměření výhodou)
- Aktivní znalost anglického a ruského jazyka (certifikát výhodou)
- Řidičský průkaz skupiny B
- Dobrou znalost MS Office
- Časovou flexibilitu a ochotu cestovat v rámci ČR i zahraničí
- Komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2548612  Datum zveřejnění: 5.5.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000,- Kč