Ředitel/ka obchodního domu (55-60.000,-Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Žilinský kraj, Okres Žilina
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
55-60.000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* zodpovědnost za výsledky a chod celého obchodního domu
* řízení lidských zdrojů (motivace, kontrola, hodnocení)
* tvorba a realizace marketingové strategie
* průběžná kontrola práce a procesů jednotlivých oddělení
* zodpovědnost za skladové hospodářství

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí silné nadnárodní společnosti
* motivující mzdové ohodnocení
* práci na HPP
* finanční věrnostní benefity a zaměstnanecké slevy
* další profesní vzdělávání
* místo výkonu práce: Žilina

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce ŘEDETEL/KA OBCHODNÍHO DOMU (55-60.000,-Kč)? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.
Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Nadnárodní obchodní řetězec prodávající nábytek a domácí potřeb

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

prodej

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo obchodního směru
* praxi z oblasti maloobchodu min. 2 roky
* znalost skladového hospodářství
* zkušenost s vedením většího pracovního týmu
* osobnost s výbornými manažerskými schopnostmi
* časovou flexibilitu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2569776  Datum zveřejnění: 19.5.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 55-60.000 Kč