Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Junior specialista účtování závazků s němčinou
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* účtování přijatých faktur a dobropisů v systému SAP
* každodenní komunikace se zahraničními zákazníky a dodavateli
* řešení problémových faktur
* tvorba reportů a práce v Excelu
* příprava zaregistrovaných faktur k platbě
* každodenní komunikace se zahraničními zákazníky a dodavateli
* řešení problémových faktur
* tvorba reportů a práce v Excelu
* příprava zaregistrovaných faktur k platbě
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 5 týdnů dovolené
* flexibilní pracovní doba
* dny volna navíc
* stravenky
* jazykové kurzy a další vzdělávání
* roční odměny
* Místo výkonu práce: Praha
* flexibilní pracovní doba
* dny volna navíc
* stravenky
* jazykové kurzy a další vzdělávání
* roční odměny
* Místo výkonu práce: Praha
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Německá společnost se specializací na informační technologie a telekomunikace.
Německá společnost se specializací na informační technologie a telekomunikace.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* znalost němčiny na pokročilé úrovni (denní komunikace)
* zkušenost s programem SAP – výhodou
* předchozí praxe na obdobné pozici - výhodou
* komunikativnost a schopnost práce v týmu
* uživatelská znalost MS Office
* zkušenost s programem SAP – výhodou
* předchozí praxe na obdobné pozici - výhodou
* komunikativnost a schopnost práce v týmu
* uživatelská znalost MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2571489
Datum zveřejnění: 20.5.2016
2016-05-20
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Účetní Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.