Asistentka v administrativě (25.000,-Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Koordinace, příprava a spoluúčast na výběrových řízeních
* Komunikace se stávajícími zaměstnanci společnosti i zájemci o zaměstnání
* Spolupráce s účetním oddělením (účtování cestovních příkazů, vyúčtování pokladny)
* Vytváření zápisů z porad
* Administrativní podpora

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
* Mobilní telefon k soukromému použití
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Příspěvky na stravování
* Místo výkonu práce: Brno

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce ASISTENTKA V ADMINISTRATIVĚ? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Česká obchodní společnost se sídlem v Brně.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Administrativa, HR, Personalistika, Účetní

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* VŠ vzdělání (ekonomické zaměření nebo zaměření na lidské zdroje výhodou)
* Komunikativní znalost angličtiny
* Zájem o práci, zodpovědnost
* Komunikativnost a schopnost práce v týmu
* Základní znalost účetnictví výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2573438  Datum zveřejnění: 23.5.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000,- Kč