Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrátor zakázek (od 28.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeňský kraj, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever, Okres Tachov
Plzeňský kraj, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever, Okres Tachov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace s odděleními uvnitř společnosti a se zákazníky
* přijetí a následná koordinace zakázek napříč výrobou
* udržování zákaznických vztahů
* identifikace nepotvrzených dodávek a nesrovnalostí
* dohled na dodržování termínů
* reporting nadřízenému
* přijetí a následná koordinace zakázek napříč výrobou
* udržování zákaznických vztahů
* identifikace nepotvrzených dodávek a nesrovnalostí
* dohled na dodržování termínů
* reporting nadřízenému
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práce v úspěšné a stabilní společnosti
* týden dovolené navíc
* příspěvek na dojíždění
* zvýhodněné stravování
* firemní akce
* příspěvek na dovolenou
* příspěvek na penzijní pojištění
* moderní pracovní prostředí
* mobilní telefon, notebook
* možnost kariérního postupu
* příspěvek na volnočasové aktivity
* Místo výkonu práce: Tachovsko
* týden dovolené navíc
* příspěvek na dojíždění
* zvýhodněné stravování
* firemní akce
* příspěvek na dovolenou
* příspěvek na penzijní pojištění
* moderní pracovní prostředí
* mobilní telefon, notebook
* možnost kariérního postupu
* příspěvek na volnočasové aktivity
* Místo výkonu práce: Tachovsko
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Mezinárodní výrobní společnost působící v automobilovém průmyslu, která se dynamicky rozvíjí.
Mezinárodní výrobní společnost působící v automobilovém průmyslu, která se dynamicky rozvíjí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* komunikativní znalost AJ a NJ podmínkou - denní jednání se zákazníky
* dobrá znalost práce na PC – MS Office, SAP
* prozákaznický přístup
* alespoň základy v oblasti účetnictví
* praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti výhodou
* velmi dobré komunikační schopnosti, přesnost, pečlivost, odolnost vůči stresu
* komunikativní znalost AJ a NJ podmínkou - denní jednání se zákazníky
* dobrá znalost práce na PC – MS Office, SAP
* prozákaznický přístup
* alespoň základy v oblasti účetnictví
* praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti výhodou
* velmi dobré komunikační schopnosti, přesnost, pečlivost, odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2588073
Datum zveřejnění: 7.6.2016
2016-06-07
lokalita: Plzeňský kraj, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever, Okres Tachov Pozice: Administrativní pracovník, referent, Finanční analytik, Koordinátor, Specialista podpory zákazníků, Účetní Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.