Back office manager s Aj Bratislava (900-1100 EUR)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Slovensko, Slovenská republika
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.10.2016
Mzdové podmínky (brutto)
900 EUR - 1100 EUR

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* zodpovědnost za chod kanceláře
* administrativní podpora managerů
* evidence faktur
* řešení došlé pošty
* komunikace s dodavateli
* vkládání dat do firemního CRM systému
* zodpovědnost za pokladnu
* přivítání a uvedení návštěv
* komunikace se zahraničními pobočkami

Zaměstnanecké výhody, benefity

* práci v moderním prostředí
* možnost dalšího profesního růstu
* platové ohodnocení dle zkušeností
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* vzdělávací kurzy
* nástup možný IHNED (případně dle domluvy)
* místo výkonu práce: Bratislava

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce BACK OFFICE MANAGER s AJ Bratislava? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.

Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

tvorba a prodej informačních technologií

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* min. SŠ vzdělání
* pokročilou znalost anglického jazyka (komunikace se zahraničními pobočkami)
* znalost práce v CRM systému
* zkušenosti s evidencí faktur
* MS Office – uživatelskou znalost
* zodpovědnost, komunikativnost, organizační schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2721464  Datum zveřejnění: 13.9.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 900 EUR - 1100 EUR