Pracovník servisní linky Praha (20-23.000,- Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2017
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 23.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* přijímání telefonických požadavků zákazníků (pasivní linka)
* zpracování hlášených poruch výtahů v rámci České republiky a Slovenska
* komunikace se servisními techniky
* plánování a vyhodnocování realizace oprav výtahů
* zadávání všech informací do interního systému společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí perspektivní nadnárodní společnosti
* týden dovolené navíc
* příspěvek na penzijní připojištění
* stravenky
* odborné vzdělávací a jazykové kurzy
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 10 (poblíž Uhříněvsi)
* pozici vhodnou i pro ABSOLVENTY!!

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce PRACOVNÍK SERVISNÍ LINKY Praha? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.

Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

zprostředkování servisu výtahů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* minimálně SŠ vzdělání
* znalost slovenského jazyku velkou výhodou
* znalost anglického jazyku na komunikativní úrovni (schopnost vyřídit telefonát)
* alespoň základní znalost práce s počítačem
* ochotu poradit a pomoct zákazníkovi co nejefektivněji
* komunikativnost, asertivní přístup, vstřícnost, organizační schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2780951  Datum zveřejnění: 1.12.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20.000,- Kč - 23.000,- Kč