Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent zahraničního obchodu (25.-32.000,-Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Brno-venkov, Brno - město
Brno, Brno-venkov, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč - 32.000,- Kč
25.000,- Kč - 32.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Denní komunikace se zahraničními pobočkami
* Vyřizování požadavků od zákazníků
* Zpracovávání objednávek, fakturace
* Koordinace přepravy zboží
* Spolupráce s oddělením logistiky, výrobou a manažerem exportu
* Práce v interním informačním systémem
* Vyřizování požadavků od zákazníků
* Zpracovávání objednávek, fakturace
* Koordinace přepravy zboží
* Spolupráce s oddělením logistiky, výrobou a manažerem exportu
* Práce v interním informačním systémem
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí stále se rozvíjející společnosti
* Přátelský kolektiv ochotný kdykoli poradit
* Fixní mzdu + osobní ohodnocení
* Třináctý a čtrnáctý plat
* Stravenky
* Smlouvu na dobu neurčitou
* Místo výkonu práce: Brno
* Přátelský kolektiv ochotný kdykoli poradit
* Fixní mzdu + osobní ohodnocení
* Třináctý a čtrnáctý plat
* Stravenky
* Smlouvu na dobu neurčitou
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Nadnárodní výrobní společnost
Nadnárodní výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Administrativa, Zahraniční obchod,
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Hospodářská korespondence - Základy
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
* Pokročilou znalost anglického jazyka
* Znalost německého nebo ruského jazyka výhodou
* Praxi v oblasti obchodu/logistiky/administrativy
* Znalost práce na PC
* Samostatnost, dobré komunikační schopnosti
* Pokročilou znalost anglického jazyka
* Znalost německého nebo ruského jazyka výhodou
* Praxi v oblasti obchodu/logistiky/administrativy
* Znalost práce na PC
* Samostatnost, dobré komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2815000
Datum zveřejnění: 18.11.2016
2016-11-18
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Office manager, Specialista fakturace a plateb Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000,- Kč - 32.000,- Kč