Zástupce vedoucího obchodního domu ČR (40-55.000,- Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.03.2017
Mzdové podmínky (brutto)
40.000,- Kč - 50.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* zastupování Vedoucích obchodních domů po celé ČR (v případě jejich neplánovaného odchodu, dlouhodobé nemoci apod.)
* dočasné vedení obchodního domu v průměru vždy min. po dobu 2-3 měsíců, než se zaučí nový Vedoucí prodejny
* vedení většího týmu zaměstnanců dané prodejny
* zodpovědnost za dosahování obchodních výsledků
* zodpovědnost za vzhled prodejny a nabídku sortimentu
* administrativní činnosti spojené s prodejem
* pravidelný reporting
* v případě, že aktuálně není potřeba zajišťovat zástup Vedoucího prodejny na některé z poboček společnosti v ČR, je místem výkonu práce sídlo společnosti v Praze

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí nadnárodní společnosti s dlouholetou působností na trhu
* mzdové podmínky dle dosavadních zkušeností
* auto i k soukromým účelům
* příspěvek na stravování
* slevy na výrobky společnosti
* odborné školení a další vzdělání
* zajištění dlouhodobého ubytování v případě vyslání zaměstnance mimo centrálu v Praze
* nástup možný IHNED (případně dle domluvy)
* místo výkonu práce: v sídle společnosti v Praze, dle potřeb vyslání na několik měsíců na pobočky ve vybraných městech v České republice

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

prodej nábytku, bytových doplňků a drobných potřeb do domácnosti

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenosti z maloobchodu a s vedením většího týmu lidí podmínkou
* ochotu několik měsíců v roce pobývat v určené lokalitě v rámci České republiky (větší města jako např. Brno, Ostrava, Liberec apod.)
* znalost německého jazyku výhodou
* znalost MS Office
* komunikativnost, samostatnost, flexibilitu, ochotu cestovat

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2907966  Datum zveřejnění: 28.2.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40.000,- Kč - 50.000,- Kč