Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office Manager/ka Praha (20-30.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2017
01.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
20.000,- Kč - 30.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zabezpečení chodu kanceláře
* řešení příchozích telefonátů a zpracování objednávek
* podílení se na přípravě meetingů, porad
* zodpovědnost za chod recepce
* administrativní podpora jednoho z jednatelů společnosti
* plánování kalendáře jednatele
* příprava a zajištění služebních cest (rezervace hotelu)
* řešení příchozích telefonátů a zpracování objednávek
* podílení se na přípravě meetingů, porad
* zodpovědnost za chod recepce
* administrativní podpora jednoho z jednatelů společnosti
* plánování kalendáře jednatele
* příprava a zajištění služebních cest (rezervace hotelu)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* stabilní práci v české společnosti
* 4 týdny dovolené
* příspěvek na stravování
* sick days
* možnost vzdělávacích kurzů
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5 (poblíž Nových Butovic)
* 4 týdny dovolené
* příspěvek na stravování
* sick days
* možnost vzdělávacích kurzů
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5 (poblíž Nových Butovic)
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu společně s Vaší aktuální fotografií na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění.
Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění.
Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
prodej spotřebního zboží lékařům, klinikám
prodej spotřebního zboží lékařům, klinikám
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* dlouholetou praxi na obdobné pozici
* mírně pokročilou znalost anglického jazyku
* velmi dobré organizační schopnosti
* flexibilitu, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu
* dlouholetou praxi na obdobné pozici
* mírně pokročilou znalost anglického jazyku
* velmi dobré organizační schopnosti
* flexibilitu, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2988476
Datum zveřejnění: 28.3.2017
2017-03-28
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Office manager Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20.000,- Kč - 30.000,- Kč