Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka managementu s AJ (24-32.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 32.000,- Kč
20.000,- Kč - 32.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* podpora převážně zahraničního managementu
* zodpovědnost za chod klidnější kanceláře
* komunikace se zahraničními pobočkami a obchodními partnery
* organizace a zápisy z porad
* kompletní zajištění zahraničních pobytů managerů
* příprava prezentací a reportů
* zodpovědnost za chod klidnější kanceláře
* komunikace se zahraničními pobočkami a obchodními partnery
* organizace a zápisy z porad
* kompletní zajištění zahraničních pobytů managerů
* příprava prezentací a reportů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* spolupráci s nadnárodním managementem
* možnost dalšího profesního růstu
* 5 týdnu dovolené
* sick days
* stravenky
* Multisport karta
* příspěvek na životní připojištění
* odborné i jazykové kurzy
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5
* možnost dalšího profesního růstu
* 5 týdnu dovolené
* sick days
* stravenky
* Multisport karta
* příspěvek na životní připojištění
* odborné i jazykové kurzy
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu společně s Vaší aktuální fotografií na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poštovní služby a služby kurýrů
společnost působící v oblasti expresní přepravy
společnost působící v oblasti expresní přepravy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití)
* prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici
* MS Office Uživatelská znalost
* výborné organizační schopnosti, proaktivitu, flexibilitu
* perfektní profesní a reprezentativní vystupování, empatii
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití)
* prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici
* MS Office Uživatelská znalost
* výborné organizační schopnosti, proaktivitu, flexibilitu
* perfektní profesní a reprezentativní vystupování, empatii
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2995444
Datum zveřejnění: 3.4.2017
2017-04-03
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Office manager Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20.000,- Kč - 32.000,- Kč