Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Manažer/ka kanceláře
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Královéhradecký kraj, Okres Hradec Králové
Královéhradecký kraj, Okres Hradec Králové
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
30.000,- Kč - 40.000,- Kč
30.000,- Kč - 40.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*Zajištění chodu kanceláře
*Přijímání návštěv
*Plánování služebních cest managementu
*Rezervace letenek, hotelů, ...
*Vedení administrativy
*Komunikace napříč společností
*Přijímání návštěv
*Plánování služebních cest managementu
*Rezervace letenek, hotelů, ...
*Vedení administrativy
*Komunikace napříč společností
Zaměstnanecké výhody, benefity
*Práci v prosperující společnosti
*Zajímavé mzdové ohodnocení
*Dovolená navíc
*Teambuildingové akce
*Místo výkonu práce: Hradec Králové
*Zajímavé mzdové ohodnocení
*Dovolená navíc
*Teambuildingové akce
*Místo výkonu práce: Hradec Králové
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Nadnárodní společnost působící v oblasti IT
Nadnárodní společnost působící v oblasti IT
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*SŠ/VŠ vzdělání
*Zkušenost na obdobné pizici minimálně 3 roky
*Anglický jazyk - plynulý projev slovem i písmem
*Pokročilou znalost MS Office
*Proaktivní přístup k uloženým úkolům
*Řidičský průkaz - skupina B
*Zkušenost na obdobné pizici minimálně 3 roky
*Anglický jazyk - plynulý projev slovem i písmem
*Pokročilou znalost MS Office
*Proaktivní přístup k uloženým úkolům
*Řidičský průkaz - skupina B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2996689
Datum zveřejnění: 4.4.2017
2017-04-04
lokalita: Okres Hradec Králové Pozice: Office manager Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000,- Kč - 40.000,- Kč