Vedoucí kanceláří

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Královéhradecký kraj, Hradec Králové, Okres Hradec Králové
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30.000,- Kč - 40.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* kompletní zabezpečení chodu kanceláří
* administrativní a organizační podpora firemních procesů
* zajišťování a organizace firemních akcí
* administrativa spojená se služebními cestami (letenky, ubytování, pojištění)
* komunikace napříč společností a s dalšími pobočkami
* zajištění prvního kontaktu s návštěvníky a péče o ně

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí neustále se rozvíjející společnosti, která je leaderem ve svém oboru
* moderní pracovní prostředí
* stravenky
* 5 týdnů dovolené
* občerstvení na pracovišti
* místo výkonu práce: Hradec Králové

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Mezinárodní společnost působící v oblasti IT technologií

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

Back office, Administrativa, Office management

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
* znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni
* pokročilou znalost práce s MS Office
* praxi na obdobné pozici
* příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
* řidičský průkaz skupiny B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3007088  Datum zveřejnění: 10.4.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000,- Kč - 40.000,- Kč