PROCESS MANAGER

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

*Designing, implementing and improving a set of defined, managed and finally optimized processes.
*The reduction of the long-term costs of the IT service provision.
*The assurance and increase of quality of the work results and processes within the IT Organization.
*Meeting the current and future needs of the Business and its Customers.
*Establishment and provision of methods and tools for IT Process Management.
*Definition of overall methods, standards and guidelines.
*Preparation and further development of the IT process model and map.
*Maintenance and further development of IT processes.
*Documentation of the IT processes.
*Preparation of process communication and process trainings; establishment of an effective education *system.
*Deduction of process ratios (KPIs & KGIs) and establishment of the IT ScoreCard.
*Support IT Management in implementation of the processes in their departments.
*Analysis of processes (per process step and also holistically).
*Work on process harmonization across all IT departments, both, Group and local.
*Regular execution of process reviews and development of optimization and improvement proposals.

Zaměstnanecké výhody, benefity

*Above average salary with generous bonus
*5 weeks annual leave
*Career development opportunities
*Internal language courses
*Insurance benefits
*Extensive training opportunities, certifications
*Mobile phone of your choice, a notebook
*Breakfasts Every Monday
*International business trips
*Perspective and stable job in fast growing company
*Friendly working environment

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Service Delivery

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

*Secondary or University education in the fields of computer science, engineering.
*Working experience of minimum 5 years in the information technology (IT) sector.
*Very good English language skills, German and/or French language skills are an advantage.
*Experience in design, implementation and optimization of processes.
*Experience in Business Process Modelling (BPMN) and process monitoring.
*Experience in establishing KPI reporting & ScoreCards.
*Familiar with CMMI-SVC concepts (Capability Maturity Model Integration for Services).
*ITIL Service Manager (v2) or ITIL Expert (v3) certification.
*Practical knowledge in IT Service Management (ITSM) and ITIL.
*PRINCE2 foundation is an advantage.
*Excellent communication skills (to all levels from blue collar worker to CEO).

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3086044  Datum zveřejnění: 30.5.2017