Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí kanceláře
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Brno-centrum, Brno - město
Brno, Brno-centrum, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30.000,- Kč - 35.000,- Kč
30.000,- Kč - 35.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* kontaktní osoba pro vedení společnosti v Německu
* spolupráce s obchodním oddělením, komunikace se zákazníky
* koordinování práce podřízených a jejich školení
* zajištění chodu kanceláře (komunikace s dodavateli služeb, objednávky)
* zajištění školení, firemních akcí, veletrhu
* spolupráce s obchodním oddělením, komunikace se zákazníky
* koordinování práce podřízených a jejich školení
* zajištění chodu kanceláře (komunikace s dodavateli služeb, objednávky)
* zajištění školení, firemních akcí, veletrhu
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí stále rostoucí společnosti
* 13. mzdu
* flexibilní pracovní dobu
* ovoce na pracovišti
* stravenky
* firemní akce
* místo výkonu práce: Brno – centrum
* 13. mzdu
* flexibilní pracovní dobu
* ovoce na pracovišti
* stravenky
* firemní akce
* místo výkonu práce: Brno – centrum
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Mezinárodní společnost působící v oboru elektrotechniky
Mezinárodní společnost působící v oboru elektrotechniky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Back office, Administrativa, Office management
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* pokročilou znalost anglického jazyka
* prokazatelné zkušenosti v administrativě, back office, zákaznickém servisu apod.
* zkušenost s vedením týmu výhodou
* pečlivost, komunikativnost, příjemné vystupování
* prokazatelné zkušenosti v administrativě, back office, zákaznickém servisu apod.
* zkušenost s vedením týmu výhodou
* pečlivost, komunikativnost, příjemné vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3129198
Datum zveřejnění: 13.7.2017
2017-07-13
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Specialista podpory zákazníků Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000,- Kč - 35.000,- Kč