Branch manager - HR služby

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Olomoucký kraj
  • Termín nástupu: 03.09.2017
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Základní informace

Jste zkušený vedoucí obchodního týmu a chcete být partnerem pro rozvoj významných firem v Olomouckém kraji?

Potom Vás zaujme zodpovědná vedoucí pozice na pobočku personální agentury v Olomouci!

BRANCH MANAGER - HR SLUŽBY

Náplň práce

  • Zodpovědnost za plnění týmového plánu obratů
  • Zajištění zakázek pro pobočku a uzavírání obchodních smluv
  • Nábor a adaptace pracovníků na pobočce
  • Hledání kandidátů, oslovování a pohovory na vybrané pozice
  • Zodpovědnost za dodržování firemních interních pravidel práce na zakázkách a v systému
  • Kontrola pracovních aktivit pracovníků v týmu
  • Kontrola zajištění dat k fakturacím pro ekonomický úsek a řešení s neplatiči
  • Aktivní sledování trendů v HR a strojírenských oborech v regionu
  • Spolupráce s oborovými institucemi, školami, úřady
  • Účast na poradách vedení
  • Zajištění provozních záležitostí na pobočce (IT, pošta, auto, úklid)
  • Administrativa (nástupy, odchody, školení, reporty)

Požadujeme

  • Praxi na obchodní pozici v oblasti služeb se zodpovědností za plnění obratů týmu
  • Vysokoškolské vzdělání (HR, ekonomie, management)
  • Aktivní znalost anglického jazyka, ideálně v kombinaci s dalším jazykem
  • Ochotu zaučit se do činnosti budoucích podřízených
  • Vysoké pracovní nasazení
  • Flexibilitu

Nabízíme

  • Fixní mzdu a provize dle výsledků týmu
  • Příležitost podílet se se svým týmem na rozvoji a růstu významných firem v Olomouckém kraji
  • Zázemí největší české personální agentury s působností po celé ČR
  • Kancelář v moderním budově v dobré dostupnosti pro klienty s velkým parkovištěm
  • Stravenky a příspěvek na nealko občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Jazykové kurzy
  • Odborná školení k rozvoji klíčových dovedností
  • Notebook a telefon k soukromému využití
  • Místo práce: pobočka sídlí v Olomouci, z této pobočky pečujeme o klienty v celém Olomouckém kraji a v několika případech s přesahem do Pardubického a Zlínského kraje

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu maleckova@acjobs.cz.

Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.

Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky.

Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení dle § 7 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění.

Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centre a zapůjčování THP pracovníků.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Předpokládaný termín ukončení výběrového řízení

31.8.2017 (zbývá ještě 8 dnů)

Adresa společnosti

Advantage Consulting, s.r.o.
Tř. Kosmonautů 1
779 00 Olomouc
http://www.acjobs.cz
Poslat společnosti životopis




ID: 3131754   Datum zveřejnění: 14.7.2017