Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back office – obchodní oddělení
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj
Olomoucký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč
25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*Asistence v obchodním oddělení
*Vedení administrativní agendy
*Komunikace s odběrateli i v cizím jazyce
*Spolupráce s odděleními napříč společností (sklad, nákupní oddělení, aj.)
*Vedení administrativní agendy
*Komunikace s odběrateli i v cizím jazyce
*Spolupráce s odděleními napříč společností (sklad, nákupní oddělení, aj.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
*Zaměstnání ve stabilní české společnosti
*Práci v příjemném kolektivu
*Příspěvky na stravování
*Firemní akce
*Lokalita: Olomoucký kraj
*Práci v příjemném kolektivu
*Příspěvky na stravování
*Firemní akce
*Lokalita: Olomoucký kraj
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Strojírenská společnost
Strojírenská společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*Alespoň středoškolské vzdělání ekonomického směru
*Pokročilou znalost práce v MS Office
*Anglický jazyk na komunikativní úrovni
*Aktivního řidiče
*Pokročilou znalost práce v MS Office
*Anglický jazyk na komunikativní úrovni
*Aktivního řidiče
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3161731
Datum zveřejnění: 16.8.2017
2017-08-16
lokalita: Olomoucký kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000,- Kč