Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník/ce
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj
Olomoucký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč
25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*Zajišťování činností v oblasti komunikace a organizace
*Podpora vedoucího oddělení
*Práce v interním systému
*Kooperace s ostatními odděleními společnosti
*Příprava administrativních záležitostí
*Podpora vedoucího oddělení
*Práce v interním systému
*Kooperace s ostatními odděleními společnosti
*Příprava administrativních záležitostí
Zaměstnanecké výhody, benefity
*Zaměstnání v české společnosti s dlouholetou působností na trhu
*Stabilní zajímavou práci
*Příspěvky na stravování
*Vánoční večírek
*Lokalita: Olomoucký kraj
*Stabilní zajímavou práci
*Příspěvky na stravování
*Vánoční večírek
*Lokalita: Olomoucký kraj
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Společnost s technikou
Společnost s technikou
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*Středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
*Pokročilou znalost práce v MS Office (tvorba tabulek, grafů)
*Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
*Řidičský průkaz sk. B
*Pokročilou znalost práce v MS Office (tvorba tabulek, grafů)
*Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
*Řidičský průkaz sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3163272
Datum zveřejnění: 17.8.2017
2017-08-17
lokalita: Olomoucký kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000,- Kč