Asistentka vedení společnosti s AJ a Nj

Agentura Salvia, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Baví Vás organizování, zařizování a komunikace v cizích jazycích?
Chcete pracovat pro stabilní mezinárodní úspěšnou společnost?
Chcete mít samostatnou a zodpovědnou práci?

Pak by Vás mohla zajímat nabídka našeho významného klienta, retailovou mezinárodní společnost, která hledá schopnou a zodpovědnou asistentku jednatelů s AJ a Nj.

Jaká by byla Vaše náplň práce a zodpovědnosti?
Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
Překlady a tlumočení
Vedení a organizace pracovních diářů
Dojednávání schůzek, porad a jednání
Příprava zápisů z jednání a hlídání dodržování plnění zde zadaných úkolů
Komunikace odděleními napříč firmou
Rezervace hotelů, letenek, restaurací
Vyřizování korespondence a telefonátů
Příprava dokumentů, prezentací, podkladů pro jednání
Samostatné plnění zadaných úkolů a povinností

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co náš klient může nabídnout?
Zázemí stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti, s dlouholetou tradicí
Samostatnou, zodpovědnou a kreativní práci
Motivující pracovní i platové podmínky
Možnost čerpat firemní benefity
Nástup možný ihned nebo dohodou

Informace o náboru

Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: [email protected] . V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat.
Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!

Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

retailová mezinárodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaký je ideální kandidát, co od něj očekáváme a předpokládáme?
SŠ/VŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici alespoň v délce 2 let
Výbornou znalost českého jazyka a zároveň aktivní znalost angličtiny a němčiny slovem i písmem - PODMÍNKOU
Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
Týmovost, organizovanost, samostatnost
Reprezentativní chování a vystupování
Pokročilá znalost práce na PC, především MS Office
ŘP sk. B – aktivní řidič

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Agentura Salvia, s.r.o. je česká společnost, která klientům nabízí
zajímavé a široké spektrum služeb v oblasti HR (od náborů, vzdělávání až po odborné záležitosti jako jsou psychodiagnostika, koučování, HR audit, AC/DC, nastavování HR procesů či kompetenčního modelu).

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 1780010  Datum zveřejnění: 29.7.2014