Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník/ce - zadávání dat
AK Mgr. Martin Kašpar
Místo práce
Praha 8 - Kobylisy, Praha
Praha 8 - Kobylisy, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
12.01.2016
12.01.2016
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Advokátní kancelář Mgr. Martina Kašpara poskytuje generální právní služby, zaměřující se zejména na oblast právních vztahů k nemovitostem, vymáhání pohledávek, zastupování v občanském soudním řízení aj.
Do svého týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti kompletní administrativu spojenou s vymáháním pohledávek.
Pracovní náplň:
- příprava a zpracování podkladů pro vymáhání pohledávek (výzvy, návrhy, přípisy aj.)
- zakládání spisů do systému Praetor (zaškolíme)
- vyplňování údajů a dat dle podkladů do systému Praetor
- automatické vygenerování formulářů a příprava souvisejících dokumentů, kontrola
- příprava dokumentů pro odeslání listovní poštou i datovou zprávou
- e-mailová a telefonická komunikace s klientem a dlužníky
- prověřování a kontrola plateb
Do svého týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti kompletní administrativu spojenou s vymáháním pohledávek.
Pracovní náplň:
- příprava a zpracování podkladů pro vymáhání pohledávek (výzvy, návrhy, přípisy aj.)
- zakládání spisů do systému Praetor (zaškolíme)
- vyplňování údajů a dat dle podkladů do systému Praetor
- automatické vygenerování formulářů a příprava souvisejících dokumentů, kontrola
- příprava dokumentů pro odeslání listovní poštou i datovou zprávou
- e-mailová a telefonická komunikace s klientem a dlužníky
- prověřování a kontrola plateb
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mladý a přátelský kolektiv
- jedinečná příležitost získat zkušenosti v advokátní kanceláři
- odpovídající mzdové ohodnocení, stravenky po ZD ve výši 100,- Kč, firemní akce
- jedinečná příležitost získat zkušenosti v advokátní kanceláři
- odpovídající mzdové ohodnocení, stravenky po ZD ve výši 100,- Kč, firemní akce
Informace o náboru
Svůj životopis zasílejte společně s informací o termínu možného nástupu na e-mailovou adresu [email protected].
Nebudeme-li Vás kontaktovat do 14-ti dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Děkujeme za pochopení.
Nebudeme-li Vás kontaktovat do 14-ti dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Děkujeme za pochopení.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- znalost práce s PC - MS Ofice
- pečlivost a preciznost, komunikativnost
- spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- bezproblémová komunikace v rámci týmu
Nástup IHNED nebo dohodou do 14 dnů.
- znalost práce s PC - MS Ofice
- pečlivost a preciznost, komunikativnost
- spolehlivost
- ochota učit se novým věcem
- bezproblémová komunikace v rámci týmu
Nástup IHNED nebo dohodou do 14 dnů.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Zavedená advokátní kancelář s generální praxí se zaměřením na kompletní agendu nemotivostí, společenství vlastníků jednotek, smluvní agendu, zastupování před soudy, rozvodovdou agendu, vymáhání pohledávek aj.
ID: 2055672
Datum zveřejnění: 29.12.2015
2015-12-29
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka Společnost: AK Mgr. Martin Kašpar
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Dohodou