HIP – SJ technologie v energetice s AJ

ALP consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, inženýrskou a developerskou společnost hledáme zkušeného profesionála z oblasti obchodu a marketingu, který by se podílel na mezinárodních projektech.

HIP – SJ technologie v energetice s AJ

Náplň práce:
- řízení, koordinace, plánování a kontrola těch částí projektů, které povede
- zajištění všech vstupních podkladů, jejich kontrola a přebírání (projektové a konstrukční dokumentace, potřebných měření, průzkumů, posudků, subdodávek apod. pro vedenou část projektu)
- vypracování nebo zajištění PD a její archivace
- kompletace projektu či jeho části k výstupní kontrole
- technická podpora projektu při VŘ na projektu, vyhodnocení a doporučení,
- operativní řešení problémů projektu,
- sledování kritických bodů projektu
- průběžná kontrola činností v průběhu realizace,
- operativní řešení drobných změn a jejich zanesení do PD
- jednáních s dodavateli a i klienty
- odstranění vad a nedodělků
- reklamační řízení po předání Díla
- cesty do zahraničí dle potřeby projektů

Informace o náboru

V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected]

Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz

Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Inženýrská a developerská společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

Strojní

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
- AJ na velmi dobré úrovni
- VŠ vzdělání strojního zaměření ideálně – technologie
- znalosti v oboru technologických procesů
- orientace v projektové dokumentaci
- komunikativnost, systematičnost, samostatnost a rozhodnost
- organizační a řídící schopnosti

Vybrané dílčí povinnosti:
- vypracování podkladů od vedené části projektu pro zpracování a aktualizaci
- harmonogramu, equipment listu (seznamu subdodávek), rozpočtu, cash- flow, reportů o průběhu projektu
- zajištění interní kontroly dokumentace vypracovávané v rámci projektu
- spolupráce s oddělení nákupu při zajišťování subdodávek
- spolupráce s hlavním inženýrem a vedoucím oddělení v odborné oblasti
- podepisování stavebních deníků dodavatelů
- odpovědnost za dodržování systému řízení kvality ISO 9001 ve vedené části projektu, aktivní účast na certifikačních a recertifikačních procesech
- schvalování přijatých faktur na projekty

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 1662401  Datum zveřejnění: 9.1.2015