Obchodní ředitel pro developerské projekty

ALP consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro významnou developerskou společnost zaměřenou na vývoj, přípravu a realizaci zejména luxusních developerských projektů realizovaných v ČR, SK a SRN, hledáme vhodného kandidáta na pozici:

Obchodní ředitel pro developerské projekty

Popis pozice:
Obchodní ředitel řídí, organizuje a kontroluje středisko Obchod. Je odpovědný za naplňování obchodní plánů společnosti. Spolupracuje s vedením při tvorbě strategií a zavádění změn. Zná trh s nemovitostmi a sleduje jeho vývoj. Má velmi dobré obchodní, vyjednávací a manažerské schopnosti, myslí koncepčně a strategicky, dokáže jednat s odborníky ve svém oboru a vyznačuje se vysokým stupněm loajality, integrity a odpovědnosti.

Hlavní činnost:
-Vedení celého střediska obchodu v CZ, DE a SK
-Tvorba, prosazování, naplňování a rozvoj firemní vize a strategie
-Stanovení strategie a postupu prodeje a pronájmu pro každý projekt
(manuál pro prezentaci projektu včetně všech specifik a individuálního vybavení každého projektu)
-Spolupráce při tvorbě krátkodobého, střednědobého a dlouhodobého obchodního plánu
-Naplňování a rozvoj personální politiky a principů firemní kultury
-Řízení procesu zvyšování kvality přístupu k zákazníkům,
-Úzká spolupráce s marketingovým a produktovým odd.

-Jednání se zájemci o koupi či pronájem nemovitost od začátku až po podepsání smlouvy
-Akvizice - obchodní prostory k pronájmu v developerských projektech v CZ, SK a DE
-Příprava rezervačních dohod, RS, SOSBK, KS spolu s právním oddělením a notářem
-Odpovědnost za vzorové byty, showroomy a obchodní prostory pro prodej
-Schvalování slev při prodeji do 3% a schvalování klientských změn
-Tvorba systému analýz, reportů a zpráv, včetně návrhů na zlepšení
-Spolupráce při tvorbě cen projektů,

-Vedení, motivace a koordinace obchodního týmu
-Řízení procesu zácviku, rozvoje a integrace zaměstnanců
-Školení obchodníků (strategie, směrnice, projekty v prodeji, koncepce, standardy)
-Stanovení individuálních plánů a cílů oddělení, jejich naplňování a hodnocení
-Příprava a vedení porad oddělení obchodu včetně záznamu z jednání
-Kontrola výkonnosti oddělení, hodnotící pohovory
-Kontrola kvality prodeje

-Řízení a kontrola hospodaření v rámci přiděleného budgetu
-Implementace možných změn ve společnosti
-Stanovení obchodní strategie nákupu


Odpovědnost na této pozici za:
-Dosahování dobrých hospodářských výsledků celého obchodního oddělení
-Seznámení se všemi aktuálními projekty společnosti v CZ, SK a DE
-Převzetí úlohy tiskového mluvčí společnosti (komunikace s novináři, PR)
-Schopnost zvládnout přípravu prohlášení vlastníka v CZ a SK
-Zvládnutí Teilungserklärung včetně všech potřebných příloh v DE
-Osobní účast při prodeji nemovitostí - 20% pracovního času
-Reprezentaci společnosti na společenských akcích
-Práci obchodního oddělení v CRM systému

Informace o náboru

V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected]

Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz

Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Významná developerská společnost zaměřená na vývoj, přípravu a realizaci zejména luxusních developerských projektů realizovaných v ČR, SK a SRN.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

stavebního, ekonomického nebo obchodního směru

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Pokročilý (C1)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

-VŠ vzdělání stavebního, ekonomického nebo obchodního směru
-Praxe na vedoucí obchodní pozici minimálně 5 let
-ČJ a NJ na úrovni rodilého mluvčího, AJ/RJ výhodou
-Zkušenosti s vedením a řízením obchodního týmu jsou podmínkou
-Velmi dobrá znalost trhu s prodejem nemovitostí a konkurence
-Znalost legislativy a daňové problematiky při prodeji a pronájmu nemovitosti v CZ, SK a DE
-Flexibilita, ochota k častému cestování v rámci CZ, SK a DE
-Zkušenosti s prodejem a pronájmem nemovitostí
-Vynikající vyjednávací schopnosti
-Schopnost navázání nových kontaktů
-Nadstandardní komunikační schopnosti
-Nadšení pro práci, důslednost a pečlivost
-ŘP – B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 1902430  Datum zveřejnění: 19.12.2014