Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office manager s AJ a NJ
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, významnou zahraniční developerskou skupinu, jejíž dominantou je vývoj, pronájem a prodej nemovitostí po celé Evropě s těžištěm na střední a východní Evropu (státy CEE), která využívá svých zkušeností ze 130 let trvající činnosti firmy v oblasti nemovitostí, developmentu a poradenství, působící jako investor a generální dodavatel, působící v ČR od roku 1995, hledáme:
Office manager s AJ a NJ
Odpovědnosti:
- Administrativní podpora vedení společnosti
- Všestranná podpora pracovníků vedení společnosti včetně:
- organizace a přípravy schůzek, kontroly termínů, korespondence,
- zajišťování služebních cest, letenek, ubytování atd.
- podpora při zpracování zpráv a dalších dokumentů pro interní účely (zápisy z jednání …),
- překlady z a do angličtiny / němčiny / češtiny
- podpora týmu Development & Marketing
- podpora při koordinaci činností týmu (interní / externí schůzky, atd.)
- podpora při zpracování ekonomického vyhodnocení projektů (např. sběr a zpracovávání dat)
- podpora při realizaci nebo zajištění PR / marketingu společnosti
- zpracování pravidelných zpráv o postupu jednotlivých projektů a dalších písemných podkladů
- (např. měsíční zprávy, zprávy pro představenstvo mateřské společnosti)
- přímá zodpovědnost za dílčí úkoly ve výše uvedených oblastech
Office manager s AJ a NJ
Odpovědnosti:
- Administrativní podpora vedení společnosti
- Všestranná podpora pracovníků vedení společnosti včetně:
- organizace a přípravy schůzek, kontroly termínů, korespondence,
- zajišťování služebních cest, letenek, ubytování atd.
- podpora při zpracování zpráv a dalších dokumentů pro interní účely (zápisy z jednání …),
- překlady z a do angličtiny / němčiny / češtiny
- podpora týmu Development & Marketing
- podpora při koordinaci činností týmu (interní / externí schůzky, atd.)
- podpora při zpracování ekonomického vyhodnocení projektů (např. sběr a zpracovávání dat)
- podpora při realizaci nebo zajištění PR / marketingu společnosti
- zpracování pravidelných zpráv o postupu jednotlivých projektů a dalších písemných podkladů
- (např. měsíční zprávy, zprávy pro představenstvo mateřské společnosti)
- přímá zodpovědnost za dílčí úkoly ve výše uvedených oblastech
Zaměstnanecké výhody, benefity
- seriozní a slušné jednání
- praxe ve stabilní zahraniční společnosti
- moderní pracoviště v Praze
- přátelský kolektiv
- praxe ve stabilní zahraniční společnosti
- moderní pracoviště v Praze
- přátelský kolektiv
Informace o náboru
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected]
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Významná zahraniční developerská skupina.
Významná zahraniční developerská skupina.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Zkušenosti s administrativní podporou a zajišťováním provozu projektového týmu jsou vítané
- Organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup
- Vynikající komunikační schopnosti
- Schopnost týmové i samostatné práce
- Základní ekonomické a právní povědomí
- Výborná znalost anglického a německého jazyka
- Zkušený uživatel PC, výborná znalost programů MS Office
- Základní znalost procesů v přípravě a realizaci investičních projektů ve výstavbě je výhodou
- Organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup
- Vynikající komunikační schopnosti
- Schopnost týmové i samostatné práce
- Základní ekonomické a právní povědomí
- Výborná znalost anglického a německého jazyka
- Zkušený uživatel PC, výborná znalost programů MS Office
- Základní znalost procesů v přípravě a realizaci investičních projektů ve výstavbě je výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2418548
Datum zveřejnění: 16.8.2016
2016-08-16
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Office manager Společnost: ALP consulting, s.r.o.