Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí oddělení pronájmů s NJ
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost nabízející veškeré služby
od projektové činnosti přes realizaci nových projektů, správu nemovitostí, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Vedoucí oddělení pronájmů s NJ
Charakteristika:
Zodpovídá za stav a provoz svěřeného majetku a zajištění činností souvisejících s provozem budov a správou majetku:
- Vedení týmu oddělení Asset/Poperty Managementu
- Řízení všech souvisejících provozních, technických, obchodních a marketingových aktivit objektů
- Koordinace procesů spojených se správou nemovitostí, např. supervizí smluv
a) příprava, evidence a vyúčtování vedlejších nákladů
b) objednávek v oblasti nákupu
c) pronájmu, oprav, reklamací
d) pojištění a dalších činností související se správou budov
- Výběr a koordinace externích dodavatelů služeb (každodenní údržba, servis, revize )
- Pravidelná kontrola technického stavu nemovitostí v portfoliu
- Jednání s nájemci, úřady a dodavateli
- Budování vztahů s pronajímateli a dalšími partnery
- Reporting pro vedení společnosti a centrálu v Německu
- Plánování, průběžný monitoring a optimalizace nákladů
od projektové činnosti přes realizaci nových projektů, správu nemovitostí, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Vedoucí oddělení pronájmů s NJ
Charakteristika:
Zodpovídá za stav a provoz svěřeného majetku a zajištění činností souvisejících s provozem budov a správou majetku:
- Vedení týmu oddělení Asset/Poperty Managementu
- Řízení všech souvisejících provozních, technických, obchodních a marketingových aktivit objektů
- Koordinace procesů spojených se správou nemovitostí, např. supervizí smluv
a) příprava, evidence a vyúčtování vedlejších nákladů
b) objednávek v oblasti nákupu
c) pronájmu, oprav, reklamací
d) pojištění a dalších činností související se správou budov
- Výběr a koordinace externích dodavatelů služeb (každodenní údržba, servis, revize )
- Pravidelná kontrola technického stavu nemovitostí v portfoliu
- Jednání s nájemci, úřady a dodavateli
- Budování vztahů s pronajímateli a dalšími partnery
- Reporting pro vedení společnosti a centrálu v Německu
- Plánování, průběžný monitoring a optimalizace nákladů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zázemí silné zahraniční společnosti
- Zajímavé finanční ohodnocení podle Vašich zkušeností a schopností
- Vysoce odpovědnou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí v Praze
- Zajímavé finanční ohodnocení podle Vašich zkušeností a schopností
- Vysoce odpovědnou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí v Praze
Informace o náboru
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected]
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Mezinárodní společnost.
Mezinárodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
technického nebo ekonomického směru
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- VŠ technického nebo ekonomického směru
- Min. 5 let praxe v oblasti Asset/Property Managementu
- Schopnost samostatného rozhodování i týmové práce
- Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu
- Schopnost jednat s obchodními partnery
- Zkušenosti s vedením týmu lidí
- Organizační schopnosti
- Vysoké pracovní nasazení
- Aktivní přístup, flexibilita
- Dobrá uživatelská znalost MS Office
- Znalost SAP výhodou
- Aktivní znalost německého jazyka
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
- Min. 5 let praxe v oblasti Asset/Property Managementu
- Schopnost samostatného rozhodování i týmové práce
- Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, odolnost vůči stresu
- Schopnost jednat s obchodními partnery
- Zkušenosti s vedením týmu lidí
- Organizační schopnosti
- Vysoké pracovní nasazení
- Aktivní přístup, flexibilita
- Dobrá uživatelská znalost MS Office
- Znalost SAP výhodou
- Aktivní znalost německého jazyka
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2466711
Datum zveřejnění: 19.5.2016
2016-05-19
lokalita: Praha Pozice: Správce budov Společnost: ALP consulting, s.r.o.