Domů   |    Reference   |    Náměty a připomínky   |    Kontakty
Informace o pozici

Office manager/ka s AJ - Nitra

Informace o pracovním místě

Místo práce
Nitra
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní konzultační společnost, která se podílí na nejvýznamnějších projektech v Evropě, vždy na straně investora, hledáme uchazeče na pozici:

OFFICE MANAGER/KA s AJ - Nitra

Hledáme týmově orientovanou bezkonfliktní osobnost, s velmi dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi, se schopností vstřícného jednání a samostatného rozhodování.

Náplň práce:

zodpovědnost za:
• za kompletní a bezproblémové zajištění chodu a denní provoz kanceláří
• firemní administrativní procesy
• zajišťování a objednávání kancelářských potřeb
• zajištění běžného spotřebního materiálu pro kanceláře
• zajišťování občerstvení
• organizace společenských akcí

administrativní činnost
• obecná podpora zahraničních a tuzemských manažerů společnosti
• zajišťování letenek, hotelů, taxi, kurýrních služeb
• kompletace a kontrola cestovních příkazů a souvisejících dokladů
• zpracování prvotních podkladů pro účetní firmu
• samostatné vykonávání odborných administrativních činnosti
• zpracování a správa příchozí a odchozí pošty
• příprava podkladů pro jednání vedení společnosti
• spolupráce na přípravě materiálů a prezentací
• překladatelská činnost: tvorba překladů ČJ/AJ, AJ/ČJ
• denní komunikace v AJ, spolupráce s dalšími útvary ve společnosti
• sjednávání schůzek a vedení diáře
• reporting vedení společnosti
Jiné výhody
• zajímavou a různorodou práci v zahraniční nadnárodní společnosti
• příjemné pracovní prostředí s možností využití anglického jazyka
• odpovědnou a samostatnou práci v dynamickém kolektivu
• odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností, schopností a dovedností
• práce na plný úvazek
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Informace o náboru
Místo pracoviště: Nitra
Možnost nástupu: Ihned, nebo dohodou

V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz

Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz

Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Tuto pozici obsazujeme pro našeho klienta
Významná zahraniční nadnárodní konzultační společnost.

Hlavní oblast působení klienta
Stavební průmysl

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VŠ/SŠ ukončené vzdělání - podmínkou
• praxe na obdobné samostatné administrativní pozici min 3 roky
• praxe v zahraniční společnosti na obdobné pozici podmínkou,
• Anglický jazyk - plynule- vynikající znalost (schopnost denní komunikace)
• velmi dobrou znalost práce na PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

osobnostní předpoklady:
• velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost
• zdravá míra sebevědomí a schopnost rozhodnout
• zodpovědnost, důslednost, pečlivost, loajalita
• týmový duch, flexibilita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti
Česká personální společnost, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb.
Hlavní oblast působení společnosti
Zprostředkování práce a personální poradenství
ID: 2656609   Datum zveřejnění: 10.10.2016