Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodního oddělení
Anecoop Praha, s.r.o.
Místo práce
Nové Butovice Praha 13, Praha
Nové Butovice Praha 13, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Administrativní podpora obchodního týmu (avizace, tvorba etiket, objednávky zboží, kontrola dokumentů apod.)
• Tvorba statistik, přehledů a podkladů pro vedení společnosti, archivace a vyhledávání dokumentů
• Vedení evropské statistiky a podkladů pro měsíční hlášení (př. INTRASTAT, EKOKOM)
• Příležitostné úkoly zadané vedením oddělení
• Kontrola a zpracování objednávek a jiných obchodních dokumentů
• Tvorba statistik, přehledů a podkladů pro vedení společnosti, archivace a vyhledávání dokumentů
• Vedení evropské statistiky a podkladů pro měsíční hlášení (př. INTRASTAT, EKOKOM)
• Příležitostné úkoly zadané vedením oddělení
• Kontrola a zpracování objednávek a jiných obchodních dokumentů
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí silné mezinárodní společnosti
• Práce v mladém kolektivu
• Práce v blízkosti metra B - Nové Butovice
• Zajímavé platové ohodnocení
• Využití jazykových znalostí
• Práce v mladém kolektivu
• Práce v blízkosti metra B - Nové Butovice
• Zajímavé platové ohodnocení
• Využití jazykových znalostí
Informace o náboru
Své životopisy v českém nebo španělském jazyce zasílejte pouze v případě, že splňujete výše uvedené požadavky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Španělský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Min SŠ vzdělání
• Uživatelskou schopnost práce na PC (s důrazem na práci s programem Excel)
• Komunikativní znalost španělského jazyka podmínkou
• Znalost anglického jazyka výhodou
• Spolehlivost, zodpovědnost, zájem o práci, samostatnost, flexibilitu, pečlivost
• Administrativně schopnou osobnost
• Komunikační a organizační schopnosti výhodou
• Aktivní a pohotovou osobu
• Nástup ihned
• Uživatelskou schopnost práce na PC (s důrazem na práci s programem Excel)
• Komunikativní znalost španělského jazyka podmínkou
• Znalost anglického jazyka výhodou
• Spolehlivost, zodpovědnost, zájem o práci, samostatnost, flexibilitu, pečlivost
• Administrativně schopnou osobnost
• Komunikační a organizační schopnosti výhodou
• Aktivní a pohotovou osobu
• Nástup ihned
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Anecoop Praha, s.r.o. je pobočkou významné španělské společnosti Anecoop S. Coop. zabývající se exportem čerstvého ovoce a zeleniny ze Španělska. V současné době jsme firmou s rozsáhlou mezinárodní klientelou.
ID: 1896093
Datum zveřejnění: 11.10.2014
2014-10-11
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Anecoop Praha, s.r.o.