Asistent/ka zákaznického servisu, ref.č. t-102

APROFES,s.r.o.

Místo práce
Praha 8 - Karlín, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
IHNED
Mzdové podmínky (brutto)
20 000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti energetiky, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Pracovní náplň:
-zpracování telefonických, písemných a elektronických poptávek po dodávkách energií z řad hlavně domácností a
nevyjímaje i firemních zájemců
-vedení komunikace se zájemcem a vyřízení úkonů vedoucích k uzavření smlouvy o dodávkách
elektřiny a/nebo plynu
-komunikace probíhá hlavně telefonicky a emailem
-práce s Excel, Outlook, Word, interní systém

Pracoviště: Praha-Karlín
Nástup: ihned

Zaměstnanecké výhody, benefity

Společnost nabízí:
-práce na HPP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou
-příjemné pracovní prostředí
-stravenky, firemní akce
-pracovní doba 8.00 h až 16.30 h

Informace o náboru

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu

POSKYTOVATEL ENERGIÍ DO DOMÁCNOSTÍ I VÝROBY

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky:
-velmi dobré komunikační schopnosti, přirozený a kultivovaný projev písmem i slovem
-důvěryhodné vystupování
-bezproblémová telefonická komunikace
-zkušenosti se zpracováním telefonických, emailových, nebo písemných objednávek
-zkušenost s telefonickou a emailovou komunikací se zákazníky
-pečlivost, spolehlivost
-vzdělání: VŠ/SŠ
-AJ - základy
-práce s PC (Word, Excel, Outlook)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme na trhu již 25 let a spojujeme firmy s kvalitními lidmi. Jsme personalisté, recruiteři, headhunteři a pracovní psychologové. Máme svou práci rádi a rádi budeme partnerem i pro Vás a Vaše nové pracovní výzvy a příležitosti.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2514005  Datum zveřejnění: 12.4.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20 000