Obchodní manažer/ka pro novou finanční divizi

ATLAS software a.s.

Místo práce
V parku 2335/20, Praha - Chodov, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• prodej ekonomického softwaru
• jedná se o nadstavbu k účetním programům, nikoliv účetní program
• rozvoj obchodní sítě a akvizice nových klientů
• plnění obchodních cílů společnosti
• pravidelný reporting nadřízenému
• místo výkonu práce: Čechy

Zaměstnanecké výhody, benefity

• perspektivní práci v prestižním oboru a dlouhodobě fungující české společnosti
• akviziční schůzky jsou domlouvány asistentkou
• nadstandartní finanční ohodnocení
• přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
• kvalitní zázemí back office
• flexibilní pracovní doba, Free days
• mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
• množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
• aktivní podpora trenéra, externí školení, motivační soutěže

Informace o náboru

Společnost ATLAS consulting, zabývající se vývojem právních a ekonomických informačních systémů, rozšiřuje svůj tým o pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• ukončené VŠ vzdělání ekonomického charakteru či praxe v oblasti podnikových financí, účetnictví, daní
• dobré podvědomí o ekonomii, financích a daních
• výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
• proaktivní a obchodně orientovanou osobnost
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Softwarová společnost ATLAS software a.s. se věnuje vývoji, výrobě a distribuci právních a ekonomických informačních systémů a aplikací.
Náš produkt Codexis® se stal nejobsáhlejším právním informačním systémem v České republice. Je zcela jedinečný díky svému zaměření, úplnosti rozsahu, originálnímu způsobu zpracování, pestré řadě výkonných funkcí a mnohým dalším užitečným vlastnostem.
Všechny naše programy – Daňová kancelář®, ProfiData®, Finanční kancelář®, Personální kancelář®, Obchodní kancelář®, Loginet®, Themio®, Guliver®, Codexis® Pracovní doba®, Equanta® a Navigal® – jsou vystavěny na modulárním principu, který umožňuje sestavení individuální kolekce prvků dle požadavků a potřeb zákazníka.
Při vývoji i dodávkách produktů stojí v popředí našeho zájmu vždy uživatel, který ocení bezchybný, bezproblémový a intuitivně ovládaný software.
Péče o klienta u nás začíná uzavřením úspěšného kontraktu, který chápeme jako první krok v navázání dlouhodobých vzájemně výhodných obchodních vztahů.
O kvalitě našich produktů svědčí nejen úspěšně absolvovaný audit systému managementu kvality, na jehož základě nám byl udělen certifikát ISO 9001:2001, ale zejména řada spokojených uživatelů, mezi nimiž najdeme renomované firmy podnikatelského i poradenského zaměření, jako ČEZ, a.s., Komerční banka, a.s., PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o., EVRAZ Vítkovice steel, a.s a další.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

ATLAS software a.s.
Výstavní 292/13
702 00 Ostrava
http://www.atlasconsulting.cz
ID: 2974767   Datum zveřejnění: 14.3.2017