Příležitost nejen pro absolventy - Asistent/ka centra sdílených služeb

ATLAS software a.s.

Místo práce
Výstavní 292/13, 702 00 Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• pro náš tým obchodních reprezentantů aktivně domlouvat schůzky s firemními zákazníky
• poskytovat informace o společnosti a produktech potenciálním zákazníkům
• přinášet náměty pro vylepšení interního zákaznického systému
• administrativní činnost spojenou s chodem centra

Zaměstnanecké výhody, benefity

• pracovní doba 7:30 -16:00
• volné víkendy a svátky
• možnost práce na plný i zkrácený úvazek
• motivující prémie
• stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, free days
• získání cenných zkušenosti a praxi v oblasti ekonomiky, práva a komunikace se zákazníky
• přátelský tým, příjemné pracovní prostředí ve vlastní budově s parkovištěm, s výbornou dostupností

Informace o náboru

Jsme přední českou softwarovou společností a již 25 let se věnujeme výrobě, vývoji a distribuci právních, ekonomických a informačních systémů a aplikací.

Možnost spolupráce na HPP, zkrácené úvazky i DPP.
Vítáni jsou absolventi, studenti, maminky na MD i důchodci.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• minimálně SŠ vzdělání
• chuť pracovat a tah na branku
• výborné komunikační dovednosti
• uživatelskou znalost práce na PC

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Softwarová společnost ATLAS software a.s. se věnuje vývoji, výrobě a distribuci právních a ekonomických informačních systémů a aplikací.
Náš produkt Codexis® se stal nejobsáhlejším právním informačním systémem v České republice. Je zcela jedinečný díky svému zaměření, úplnosti rozsahu, originálnímu způsobu zpracování, pestré řadě výkonných funkcí a mnohým dalším užitečným vlastnostem.
Všechny naše programy – Daňová kancelář®, ProfiData®, Finanční kancelář®, Personální kancelář®, Obchodní kancelář®, Loginet®, Themio®, Guliver®, Codexis® Pracovní doba®, Equanta® a Navigal® – jsou vystavěny na modulárním principu, který umožňuje sestavení individuální kolekce prvků dle požadavků a potřeb zákazníka.
Při vývoji i dodávkách produktů stojí v popředí našeho zájmu vždy uživatel, který ocení bezchybný, bezproblémový a intuitivně ovládaný software.
Péče o klienta u nás začíná uzavřením úspěšného kontraktu, který chápeme jako první krok v navázání dlouhodobých vzájemně výhodných obchodních vztahů.
O kvalitě našich produktů svědčí nejen úspěšně absolvovaný audit systému managementu kvality, na jehož základě nám byl udělen certifikát ISO 9001:2001, ale zejména řada spokojených uživatelů, mezi nimiž najdeme renomované firmy podnikatelského i poradenského zaměření, jako ČEZ, a.s., Komerční banka, a.s., PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o., EVRAZ Vítkovice steel, a.s a další.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

ATLAS software a.s.
Výstavní 292/13
702 00 Ostrava
http://www.atlasconsulting.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Veronika Richtrová
Tel.: 596 105 114
E-mail: poslat životopis
Poslat společnosti životopis