Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznické linky
ATODA Tábor
Místo práce
Světlogorská 2771/3, 39005, Tábor, Okres Tábor
Světlogorská 2771/3, 39005, Tábor, Okres Tábor
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
29.06.2015
29.06.2015
Mzdové podmínky (brutto)
11000 - 16000 Kč/měsíc, + odměny za každý prodej
11000 - 16000 Kč/měsíc, + odměny za každý prodej
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rozšiřujeme naši působnost, proto hledáme nové uchazeče.
Pracovní doba Po – Pá, víkendy + státní svátky volné, pouze ranní směny, práce v mladém kolektivu, možnost zkráceného úvazku, žádné přesčasy.
Náplň práce:
Kontaktování klientů našich významných partnerů prostřednictvím telefonu, péče o stávající zákazníky, doprodej služeb stávajícím zákazníkům, evidence dat v databázi.
Nabízíme:
Měsíční ohodnocení + odměny za každý prodej, práce vhodná pro absolventy, školení komunikačních a prodejních dovedností, nápoje na pracovišti.
Pracovní doba Po – Pá, víkendy + státní svátky volné, pouze ranní směny, práce v mladém kolektivu, možnost zkráceného úvazku, žádné přesčasy.
Náplň práce:
Kontaktování klientů našich významných partnerů prostřednictvím telefonu, péče o stávající zákazníky, doprodej služeb stávajícím zákazníkům, evidence dat v databázi.
Nabízíme:
Měsíční ohodnocení + odměny za každý prodej, práce vhodná pro absolventy, školení komunikačních a prodejních dovedností, nápoje na pracovišti.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Pokud se bojíte nastoupit do práce, protože již máte naplánovanou dovolenou na léto, nebojte, počítáme s tím, vše se dá domluvit.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Obchod, prodej, telemarketing
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
Komunikační schopnosti, přirozenou asertivitu, znalost práce na PC, smysl pro obchod, pozitivní přístup.
Komunikační schopnosti, přirozenou asertivitu, znalost práce na PC, smysl pro obchod, pozitivní přístup.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost ATODA je českou společností, kterou založili lidé, kteří se již dlouhou dobu pohybují v oblasti kontaktních center (tzv. call center). Naším cílem je nabídnout zákazníkům kvalitní, profesionální služby založené na individuálním řešení, respektující veškerá specifika zákazníka. Disponujeme týmem profesionálů, kteří jsou schopni splnit nejnáročnější zadání zákazníka a klademe důraz na kvalitu a komplexnost nabízeného řešení při zachování příznivého poměru cena/nabízené řešení.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2151119
Datum zveřejnění: 19.6.2015
2015-06-19
lokalita: Okres Tábor Pozice: Asistent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: ATODA Tábor
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 11000 - 16000 Kč/měsíc, + odměny za každý prodej