Office Manager

Automotive company

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2017

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Odpovědnost za správu a řízení kanceláře, včetně:

Přesné a včasné zpracování dokumentů
Dohled nad firemní korespondencí
Pomoc při sjednávání obchodních schůzek (rezervace letadel, taxi, hotelů, apod.)
Spolupráce s externími pracovníky firmy
Pomoc při náboru nových zaměstnanců - provádění předběžných pohovorů s kandidáty
Vytváření hlášení a přehledů na pokyn nadřízeného
Komunikace s centrálou společnosti v anglickém jazyce, provádění překladů

Zaměstnanecké výhody, benefity

Stabilní a tvůrčí práce v mezinárodním prostředí
Možnost profesního rozvoje a postupu v rámci podnikové organizační struktury
Pozitivní a motivovaný tým s plochou organizační strukturou a rychlým rozhodovacím procesem
Občerstvení na pracovišti

Informace o náboru

Požadavky:

Vysokoškolské vzdělání (zaměření v oblasti managementu nebo administrativy výhodou), nebo studium posledního ročníku
Možnost pracovat na plný úvazek
Zkušenosti v řízení kanceláře nebo s prací v oboru lidských zdrojů výhodou
Znalost anglického jazyka min. na úrovni B2
Vysoká komunikační dovednosti, odpovědnost a strukturování práce
Znalost MS Office (především Excel, Word)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

administration, HR

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Vysoká komunikační dovednosti, odpovědnost a strukturování práce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Automotive company
ID: 3011623  Datum zveřejnění: 12.4.2017