Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník reklamačního oddělení
B2M.CZ s.r.o.
Místo práce
Šafránkova 1243/3, Praha
Šafránkova 1243/3, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
18 000 Kč (fix) + 11 000 Kč (osobní ohodnocení)
18 000 Kč (fix) + 11 000 Kč (osobní ohodnocení)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* řešení reklamací a žádosti o storno
* telefonická a písemná komunikuce s klienty za účelem vyřešení jejich požadavku
* telefonická a písemná komunikuce s klienty za účelem vyřešení jejich požadavku
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci na hlavní pracovní poměr
* zajímavé a motivující finanční ohodnocení: 18 000 Kč fixní plat + motivační systém odměňování
* nástupní bonus ve výši 5 000 Kč!
* příjemné a velmi moderní pracovní prostředí na Praze 5
* široký prostor pro následný rozvoj
* stravenky
* teplé a studené nápoje zdarma
* stravování přímo v budově
* výbornou dostupnost v blízkosti metra
* neformální a přátelské prostředí
* vstupní školení
* zajímavé a motivující finanční ohodnocení: 18 000 Kč fixní plat + motivační systém odměňování
* nástupní bonus ve výši 5 000 Kč!
* příjemné a velmi moderní pracovní prostředí na Praze 5
* široký prostor pro následný rozvoj
* stravenky
* teplé a studené nápoje zdarma
* stravování přímo v budově
* výbornou dostupnost v blízkosti metra
* neformální a přátelské prostředí
* vstupní školení
Informace o náboru
Nástup: IHNED (prosíme pouze uchazeče, kteří splňují podmínky a mohou nastoupit ihned)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Fakturace - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* silnou a vyzrálou osobnost se schopností vyjednávat
* výborné vyjadřovací schopnosti ( ústní i písemné ), schopnost formulovat text, dopisy apod.
* obchodní dovednosti
* pečlivost, zodpovědnost k plnění zadaných úkolů
* příjemné vystupování
* uživatelskou znalost práce na PC
* schopnost argumentace a komunikace
* aktivní při hledání řešení
* pečlivost a samostatnost
* velmi dobrá odolnost vůči stresu - podmínkou
* výborné vyjadřovací schopnosti ( ústní i písemné ), schopnost formulovat text, dopisy apod.
* obchodní dovednosti
* pečlivost, zodpovědnost k plnění zadaných úkolů
* příjemné vystupování
* uživatelskou znalost práce na PC
* schopnost argumentace a komunikace
* aktivní při hledání řešení
* pečlivost a samostatnost
* velmi dobrá odolnost vůči stresu - podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká úspěšná společnost, která je předním lídrem v oblasti poptávek na českém trhu? Měsíčně zprostředkujeme více než 12 tis. poptávek a zakázek v souhrnné hodnotě převyšující 6 mld.Kč. Již více než 15 let vyvíjíme služby zaměřené na B2B sektor v České a Slovenské republice. Mezi naše hlavní projekty patří služby ePoptavka.cz a AAApoptavka.cz. Zaměstnáváme přes 90 lidí v Praze a Českých Budějovicích.
ID: 2548995
Datum zveřejnění: 6.5.2016
2016-05-06
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Helpdesk operátor, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků Společnost: B2M.CZ s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 18 000 Kč (fix) + 11 000 Kč (osobní ohodnocení)