Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent/ka zákaznického centra
Babymarkt.de GmbH
Místo práce
Wulfshofstr.22, 44149 Dortmund, Německo
Wulfshofstr.22, 44149 Dortmund, Německo
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Zákaznický servis pro český eshop – péče o české zákazníky na telefonu a emailem
- Poskytování informací o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávky
- Přátelské a kompetentní poradenství pro naše zákazníky
- Spolupráce s oddělením logistiky, reklamací a účtárnou
- Podpora týmu v případě úkolů související s jazykovými schopnostmi
- Poskytování informací o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávky
- Přátelské a kompetentní poradenství pro naše zákazníky
- Spolupráce s oddělením logistiky, reklamací a účtárnou
- Podpora týmu v případě úkolů související s jazykovými schopnostmi
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Skvělé a moderní pracovní prostředí
- Spolupráci se zkušenými a kreativními kolegy, kteří jsou díky firemní kultuře motivováni k nejvyšším výkonům
- Jazykové kurzy ke zdokonalení svých schopností
- Pravidelné firemní akce, občerstvení na pracovišti (pitný režim)
- Možnost nástupu ihned
- Spolupráci se zkušenými a kreativními kolegy, kteří jsou díky firemní kultuře motivováni k nejvyšším výkonům
- Jazykové kurzy ke zdokonalení svých schopností
- Pravidelné firemní akce, občerstvení na pracovišti (pitný režim)
- Možnost nástupu ihned
Informace o náboru
Prosíme o zaslání životopisu a motivačního dopisu (v českém i německém jazyce) společně s fotografií na emailovou adresu [email protected]
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
- Výborná znalost německého jazyka slovem i písmem
- Zkušenosti se zákaznickým servisem, profesionální vystupování
- Vynikající komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
- Důležité vlastnosti jako spolehlivost, empatie, trpělivost, schopnosti řešit problémy a chuť pracovat v týmu
- Výborná znalost německého jazyka slovem i písmem
- Zkušenosti se zákaznickým servisem, profesionální vystupování
- Vynikající komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
- Důležité vlastnosti jako spolehlivost, empatie, trpělivost, schopnosti řešit problémy a chuť pracovat v týmu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Kdo jsme? Jsme firma Babymarkt, jeden z vedoucích online prodejců s více než 100.000 položkami a velkými zkušenostmi. Aktuálně stále rosteme a jsme velmi hrdí na naše výsledky, technické pokroky a neustále rozvíjející se business. Náš velký rozhled v oblasti potřeb dětí od 0 do 6 let umožňuje našim zákazníkům nákup jedinečných produktů a značek. Působíme ve 13 evropských zemích a maminkám, tatínkům a taky babičkám a dědečkům poskytujeme jen to nejlepší pro jejich děti nebo vnuky. Jelikož stále rosteme, hledáme nové členy do našeho mezinárodního týmu.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 2989071
Datum zveřejnění: 28.3.2017
2017-03-28
lokalita: Německo Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: Babymarkt.de GmbH