Účetní

BLIKA, s.r.o.

Místo práce
Královský vrch 1977, 432 01 Kadaň, Chomutov
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
ASAP
Nabízený plat (hrubého)
Mzda je motivační a bude stanovena dle zkušeností kandidáta.

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Účtování o pohybech na účtech hlavní knihy, účetní osnovy - řádné a včasné účtování na účtech / závěrkové práce, opravné účtování, účtování interních dokladů /
- Příprava, řízení a kontrola měsíční účetní závěrky s ohledem na dodržení interních termínů
- Kontrola účetních dokladů a účetních zápisů ve vztahu k DPH, kontrola správného účtování DPH v účetním systému, analýza
- Příprava podkladů pro účetní audit nebo daňové kontroly
- Komunikace s odběrateli, dodavateli, daňovým úřadem a statistickým úřadem
- Pravidelné sledování a porovnávání zůstatků vedlejších knih s účty hlavní knihy,
- Řádná evidence svěřených účetních dokladů
- Evidence operativního majetku ve firmě, smluv společnosti, aut společnosti, záručních listů a důležitých dokladů / plné moci, registrační formuláře, potvrzení z úřadů /
- Kontrola každé faktury zda splňuje náležitosti daňového dokladu, v případě neúplnosti faktury - vrácení fa formou písemnou nebo telefonicky
- Manuální zaúčtování na dokladu
- Registrace faktury - manuální zadávání do programu
- Po obdržení faktury - účtování na příslušné účty podle obsahu a podle účetní osnovy
- Vedení a účtování pokladny - tuzemské, valutové
- Vydávání peněz na základě podepsaných požadavků jednatelem společnosti
- Vystavování výdajových a příjmových dokladů
- Zapisování výdajů a příjmů do pokladní knihy
- Účtování pokladny - manuální zadávání a přiřazení k příslušným účtům
- Vedení a zpracovávání cestovních příkazů - podle potřeby vystavení CP, zaevidování a následně zpracování CP
- Vystavování a účtování faktur - železný odpad, papír, refakturaci
- Zpracování bankovních výpisů / účet podnikatelský, účet payroll / - každé ráno, komunikace s bankou v případě potřeby, výběr peněz z banky podle potřeby
- Evidence dlouhodobého majetku
- Odpisování
- Účtování stravenek - vydaných společností, vrácených - společností, zvláště pro jídelna a stravenky
- Účtování mezd podle zaslaných přehledů
- Zpracování a účtování rezerv
- Analýza příslušných účtů
- Kontrola účetních dokladů a účetních zápisů ve vztahu k DPH, kontrola správného účtování DPH v účetním systému, analýza, kontrolní výkaz DPH
- Komunikace s daňovým úřadem
- Zpracování souhrnného hlášení
- Podle stavu peněžních prostředků vypracování cash flow
- Příprava plateb

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Pružná pracovní doba
- Závodní stravování
- Stravovací poukázky
- Dovolená navíc
- Možnosti dalšího rozvoje
- Možnost práce home office

Informace o náboru

Nabízíme zajímavou práci s motivačním mzdovým ohodnocením.
Zkušenost s účtováním pro zahraniční společnost výhodou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Ekonomika, účetnictví

Administrativní a ekonomické znalosti

Daňová evidence - expert

Počítačové znalosti - uživatel

Microsoft Excel - pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Administrativní a ekonomické znalosti:
Fakturace - expert
Hospodářská korespondence - expert
Mzdové účetnictví - pokročilý
Podvojné účetnictví - expert
Pokladna - expert
Skladové hospodářství - pokročilý
Strojopis - expert

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Blika - inteligentně navržený a dobře fungující kvalitní nábytek pro nástroje v průmyslu a dílnách, zajišťuje pořádek a ochranu proti krádeži.

Adresa společnosti

BLIKA, s.r.o.
Královský Vrch 1977
432 01 Kadaň

Kontakt

Kontaktní osoba: Denisa Škůrková
E-mail: poslat životopis
ID: 2298511   Datum zveřejnění: 10.1.2017