Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní
BLIKA, s.r.o.
Místo práce
Královský vrch 1977, 432 01 Kadaň, Okres Chomutov
Královský vrch 1977, 432 01 Kadaň, Okres Chomutov
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
Mzda je motivační a bude stanovena dle zkušeností kandidáta.
Mzda je motivační a bude stanovena dle zkušeností kandidáta.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Účtování o pohybech na účtech hlavní knihy, účetní osnovy - řádné a včasné účtování na účtech / závěrkové práce, opravné účtování, účtování interních dokladů /
- Příprava, řízení a kontrola měsíční účetní závěrky s ohledem na dodržení interních termínů
- Kontrola účetních dokladů a účetních zápisů ve vztahu k DPH, kontrola správného účtování DPH v účetním systému, analýza
- Příprava podkladů pro účetní audit nebo daňové kontroly
- Komunikace s odběrateli, dodavateli, daňovým úřadem a statistickým úřadem
- Pravidelné sledování a porovnávání zůstatků vedlejších knih s účty hlavní knihy,
- Řádná evidence svěřených účetních dokladů
- Evidence operativního majetku ve firmě, smluv společnosti, aut společnosti, záručních listů a důležitých dokladů / plné moci, registrační formuláře, potvrzení z úřadů /
- Kontrola každé faktury zda splňuje náležitosti daňového dokladu, v případě neúplnosti faktury - vrácení fa formou písemnou nebo telefonicky
- Manuální zaúčtování na dokladu
- Registrace faktury - manuální zadávání do programu
- Po obdržení faktury - účtování na příslušné účty podle obsahu a podle účetní osnovy
- Vedení a účtování pokladny - tuzemské, valutové
- Vydávání peněz na základě podepsaných požadavků jednatelem společnosti
- Vystavování výdajových a příjmových dokladů
- Zapisování výdajů a příjmů do pokladní knihy
- Účtování pokladny - manuální zadávání a přiřazení k příslušným účtům
- Vedení a zpracovávání cestovních příkazů - podle potřeby vystavení CP, zaevidování a následně zpracování CP
- Vystavování a účtování faktur - železný odpad, papír, refakturaci
- Zpracování bankovních výpisů / účet podnikatelský, účet payroll / - každé ráno, komunikace s bankou v případě potřeby, výběr peněz z banky podle potřeby
- Evidence dlouhodobého majetku
- Odpisování
- Účtování stravenek - vydaných společností, vrácených - společností, zvláště pro jídelna a stravenky
- Účtování mezd podle zaslaných přehledů
- Zpracování a účtování rezerv
- Analýza příslušných účtů
- Kontrola účetních dokladů a účetních zápisů ve vztahu k DPH, kontrola správného účtování DPH v účetním systému, analýza, kontrolní výkaz DPH
- Komunikace s daňovým úřadem
- Zpracování souhrnného hlášení
- Podle stavu peněžních prostředků vypracování cash flow
- Příprava plateb
- Příprava, řízení a kontrola měsíční účetní závěrky s ohledem na dodržení interních termínů
- Kontrola účetních dokladů a účetních zápisů ve vztahu k DPH, kontrola správného účtování DPH v účetním systému, analýza
- Příprava podkladů pro účetní audit nebo daňové kontroly
- Komunikace s odběrateli, dodavateli, daňovým úřadem a statistickým úřadem
- Pravidelné sledování a porovnávání zůstatků vedlejších knih s účty hlavní knihy,
- Řádná evidence svěřených účetních dokladů
- Evidence operativního majetku ve firmě, smluv společnosti, aut společnosti, záručních listů a důležitých dokladů / plné moci, registrační formuláře, potvrzení z úřadů /
- Kontrola každé faktury zda splňuje náležitosti daňového dokladu, v případě neúplnosti faktury - vrácení fa formou písemnou nebo telefonicky
- Manuální zaúčtování na dokladu
- Registrace faktury - manuální zadávání do programu
- Po obdržení faktury - účtování na příslušné účty podle obsahu a podle účetní osnovy
- Vedení a účtování pokladny - tuzemské, valutové
- Vydávání peněz na základě podepsaných požadavků jednatelem společnosti
- Vystavování výdajových a příjmových dokladů
- Zapisování výdajů a příjmů do pokladní knihy
- Účtování pokladny - manuální zadávání a přiřazení k příslušným účtům
- Vedení a zpracovávání cestovních příkazů - podle potřeby vystavení CP, zaevidování a následně zpracování CP
- Vystavování a účtování faktur - železný odpad, papír, refakturaci
- Zpracování bankovních výpisů / účet podnikatelský, účet payroll / - každé ráno, komunikace s bankou v případě potřeby, výběr peněz z banky podle potřeby
- Evidence dlouhodobého majetku
- Odpisování
- Účtování stravenek - vydaných společností, vrácených - společností, zvláště pro jídelna a stravenky
- Účtování mezd podle zaslaných přehledů
- Zpracování a účtování rezerv
- Analýza příslušných účtů
- Kontrola účetních dokladů a účetních zápisů ve vztahu k DPH, kontrola správného účtování DPH v účetním systému, analýza, kontrolní výkaz DPH
- Komunikace s daňovým úřadem
- Zpracování souhrnného hlášení
- Podle stavu peněžních prostředků vypracování cash flow
- Příprava plateb
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Pružná pracovní doba
- Závodní stravování
- Stravovací poukázky
- Dovolená navíc
- Možnosti dalšího rozvoje
- Možnost práce home office
- Závodní stravování
- Stravovací poukázky
- Dovolená navíc
- Možnosti dalšího rozvoje
- Možnost práce home office
Informace o náboru
Nabízíme zajímavou práci s motivačním mzdovým ohodnocením.
Zkušenost s účtováním pro zahraniční společnost výhodou.
Zkušenost s účtováním pro zahraniční společnost výhodou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Ekonomika, účetnictví
Ostatní znalosti
Jednoduché účetnictví - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Administrativní a ekonomické znalosti:
Fakturace - expert
Hospodářská korespondence - expert
Mzdové účetnictví - pokročilý
Podvojné účetnictví - expert
Pokladna - expert
Skladové hospodářství - pokročilý
Strojopis - expert
Fakturace - expert
Hospodářská korespondence - expert
Mzdové účetnictví - pokročilý
Podvojné účetnictví - expert
Pokladna - expert
Skladové hospodářství - pokročilý
Strojopis - expert
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Blika - inteligentně navržený a dobře fungující kvalitní nábytek pro nástroje v průmyslu a v dílnách, zajišťuje pořádek a ochranu proti krádeži.
ID: 2298511
Datum zveřejnění: 10.1.2017
2017-01-10
lokalita: Okres Chomutov Pozice: Účetní Společnost: BLIKA, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Mzda je motivační a bude stanovena dle zkušeností kandidáta.