Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Accounting Representant
BlueLink International CZ s.r.o.
Místo práce
Olivova 2096/4, 110 00 Praha 1, Praha
Olivova 2096/4, 110 00 Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
BlueLink International CZ je mezinárodní zákaznické centrum patřící do skupiny Air France. Zajišťujeme asistenci klientům leteckých a hotelových společností zejména v oblastech rezervace letenek, dohledání zavazadel a věrnostních programů.
V tuto chvíli hledáme vhodného uchazeče na pozici
Accounting Representant
V tuto chvíli hledáme vhodného uchazeče na pozici
Accounting Representant
Zaměstnanecké výhody, benefity
Náplň práce:
• příprava podkladů k zaúčtování pro externí účetní společnost
• zadávání platebních příkazů do elektronického bankovnictví
• příprava vystavených faktur
• zpracování a kontrola služebních cest
• kontrola cash flow
• správa inventury majetku společnosti
• spolupráce na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančním auditu
• pomoc při přípravě analýz účetních dat
• ostatní administrativní práce
Nabízíme:
• práci v mladém dynamickém kolektivu se sídlem v centru Prahy
• práci na plný úvazek (40 hodin týdně)
• moderní, přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
• benefity - jazykové kurzy, fitness, bazén, stravenky, slevu na letenky (pro seniorní zaměstnance), 3 dny placeného volna navíc
• různorodou a zajímavou práci, samostatné řešení úkolů
Pokud Vás pracovní pozice zaujala, budeme rádi, když nám zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis v českém a anglickém jazyce.
Rádi bychom Vám předem poděkovali za Váš zájem o nabízenou pozici v naší společnost a zároveň Vás informovali, že kontaktováni budou jen vhodní uchazeči.
Note: By reacting on this vacancy I agree that company BlueLink International CZ s.r.o. can process and keep my personal data which are filled-in or attached to this email. Personal data will be processed according to the Commission Decision 2001/497/EC and Act No. 101/2000 Coll. on Personal Data Protection. I provide these data to BlueLink International CZ s.r.o. solely for the purpose of selection process, for the period of its duration and for the period of maximally 12 months after the selection process termination or untill a written form revocation.
• příprava podkladů k zaúčtování pro externí účetní společnost
• zadávání platebních příkazů do elektronického bankovnictví
• příprava vystavených faktur
• zpracování a kontrola služebních cest
• kontrola cash flow
• správa inventury majetku společnosti
• spolupráce na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančním auditu
• pomoc při přípravě analýz účetních dat
• ostatní administrativní práce
Nabízíme:
• práci v mladém dynamickém kolektivu se sídlem v centru Prahy
• práci na plný úvazek (40 hodin týdně)
• moderní, přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
• benefity - jazykové kurzy, fitness, bazén, stravenky, slevu na letenky (pro seniorní zaměstnance), 3 dny placeného volna navíc
• různorodou a zajímavou práci, samostatné řešení úkolů
Pokud Vás pracovní pozice zaujala, budeme rádi, když nám zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis v českém a anglickém jazyce.
Rádi bychom Vám předem poděkovali za Váš zájem o nabízenou pozici v naší společnost a zároveň Vás informovali, že kontaktováni budou jen vhodní uchazeči.
Note: By reacting on this vacancy I agree that company BlueLink International CZ s.r.o. can process and keep my personal data which are filled-in or attached to this email. Personal data will be processed according to the Commission Decision 2001/497/EC and Act No. 101/2000 Coll. on Personal Data Protection. I provide these data to BlueLink International CZ s.r.o. solely for the purpose of selection process, for the period of its duration and for the period of maximally 12 months after the selection process termination or untill a written form revocation.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
ekonomického
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Mzdové účetnictví - Základy
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Očekáváme
• SŠ vzdělání ekonomického směru
• velmi dobrá znalost anglického jazyka - každodenní užití mluveného i psaného jazyka v mezinárodním prostředí
• 1 rok praxe na obdobné pozici výhodou
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• pečlivost, odpovědnost, samostatnost, smysl pro detail, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
• schopnost zvládat stress a dodržovat termíny
• výborné komunikační dovednosti
• SŠ vzdělání ekonomického směru
• velmi dobrá znalost anglického jazyka - každodenní užití mluveného i psaného jazyka v mezinárodním prostředí
• 1 rok praxe na obdobné pozici výhodou
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• pečlivost, odpovědnost, samostatnost, smysl pro detail, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
• schopnost zvládat stress a dodržovat termíny
• výborné komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
BlueLink International CZ is an international customer service centre belonging to Air France Group. We are providing assistance line in the field of luggage claims, loyalty programs, booking of flight tickets and other customer services to airline and hotel chain clients. We are seated in the centre of Prague, Czech Republic.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 1815147
Datum zveřejnění: 28.7.2014
2014-07-28
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: BlueLink International CZ s.r.o.