Accounting Representant

BlueLink International CZ s.r.o.

Místo práce
Olivova 2096/4, 110 00 Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

BlueLink International CZ je mezinárodní zákaznické centrum patřící do skupiny Air France. Zajišťujeme asistenci klientům leteckých a hotelových společností zejména v oblastech rezervace letenek, dohledání zavazadel a věrnostních programů.

V tuto chvíli hledáme vhodného uchazeče na pozici

Accounting Representant

Zaměstnanecké výhody, benefity

Náplň práce:

• příprava podkladů k zaúčtování pro externí účetní společnost
• zadávání platebních příkazů do elektronického bankovnictví
• příprava vystavených faktur
• zpracování a kontrola služebních cest
• kontrola cash flow
• správa inventury majetku společnosti
• spolupráce na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančním auditu
• pomoc při přípravě analýz účetních dat
• ostatní administrativní práce


Nabízíme:

• práci v mladém dynamickém kolektivu se sídlem v centru Prahy
• práci na plný úvazek (40 hodin týdně)
• moderní, přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
• benefity - jazykové kurzy, fitness, bazén, stravenky, slevu na letenky (pro seniorní zaměstnance), 3 dny placeného volna navíc
• různorodou a zajímavou práci, samostatné řešení úkolů


Pokud Vás pracovní pozice zaujala, budeme rádi, když nám zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis v českém a anglickém jazyce.

Rádi bychom Vám předem poděkovali za Váš zájem o nabízenou pozici v naší společnost a zároveň Vás informovali, že kontaktováni budou jen vhodní uchazeči.

Note: By reacting on this vacancy I agree that company BlueLink International CZ s.r.o. can process and keep my personal data which are filled-in or attached to this email. Personal data will be processed according to the Commission Decision 2001/497/EC and Act No. 101/2000 Coll. on Personal Data Protection. I provide these data to BlueLink International CZ s.r.o. solely for the purpose of selection process, for the period of its duration and for the period of maximally 12 months after the selection process termination or untill a written form revocation.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

ekonomického

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatní znalosti

Mzdové účetnictví - Základy

Počet let praxe

1

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Očekáváme

• SŠ vzdělání ekonomického směru
• velmi dobrá znalost anglického jazyka - každodenní užití mluveného i psaného jazyka v mezinárodním prostředí
• 1 rok praxe na obdobné pozici výhodou
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• pečlivost, odpovědnost, samostatnost, smysl pro detail, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
• schopnost zvládat stress a dodržovat termíny
• výborné komunikační dovednosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

BlueLink International CZ is an international customer service centre belonging to Air France Group. We are providing assistance line in the field of luggage claims, loyalty programs, booking of flight tickets and other customer services to airline and hotel chain clients. We are seated in the centre of Prague, Czech Republic.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců
ID: 1815147  Datum zveřejnění: 28.7.2014