Pracovník/ce zákaznického centra

BNET Internet

Místo práce
Nákladní 3002/2, 74601 Opava, Okres Opava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.07.2017
Mzdové podmínky (brutto)
15.000 až 20.000 dle odbornosti a praxe

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jedná se o kumulovanou pracovní pozici pracovníka/ce zákaznického centra. Hlavní náplní práce bude osobní, telefonická a emailová komunikace s klienty včetně veškeré navazující firemní administrativy.
V rámci administrativy bude pracovník/ce vyřizovat dotazy a požadavky klientů, komunikovat se servisními techniky, zadávat a kontrolovat zakázky v informačním a skladovém systému, kontrolovat a zpracovávat podklady a dokumentaci jednotlivých zakázek pro účetní oddělení.
V obchodní oblasti bude tento pracovník/ce připravovat nabídky pro klienty a aktivně s nimi komunikovat prostřednictvím telefonu a e-mailu.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Práci na plný pracovní úvazek v malém dynamickém kolektivu
Příjemné pracovní prostředí
Nástup možný ihned dle dohody
Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělávací kurzy, školení
Bonusy, prémie

Informace o náboru

V případě Vašeho zájmu, nám zašlete nejpozději do 31. 5. 2017 svůj motivační dopis a strukturovaný životopis (včetně vložené průkazové fotografie) na adresu: [email protected]

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Ostatní znalosti

Pokladna - Základy
Fakturace - Základy
Skladové hospodářství - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jak si představujeme ideálního kandidáta/tku?

Má minimálně SŠ vzdělání s maturitou (technické vzdělání či zkušenost v oblasti IT výhodou)
Zajímají ho/ji jak věci kolem internetu a telekomunikací fungují, aby je dokázal/-a vysvětlit klientovi.
Má dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, Internet, Emailová komunikace), dokáže: psát všemi deseti, sestavit jednoduchou obchodní nabídku, zformulovat konkrétní a věcný e-mail.
Má praxi v jednání s klienty, klientovy starosti jsou pro něj výzvy, klientovi dokáže dát najevo, že je na jeho straně, že je vítán a přitom mluvit spisovně a odborně.
Umí si zorganizovat práci, má obchodního ducha, je pečlivý/-á, odpovědný/-á a zvládá osobní i telefonickou komunikaci.
Má základní přehled v oblasti účetnictví.
Má základní znalost angličtiny slovem a písmem.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Firma BNET Internet, patří mezi největší lokální poskytovatele telekomunikačních služeb v regionu Opava.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2473743  Datum zveřejnění: 2.5.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 15.000 až 20.000 dle odbornosti a praxe