Úřady práce ČR
Zdrojem volných pracovních pozic je Ministerstvo práce a sociálních věcí.
Specialista/ka zákaznického centra
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (42220)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:BRASTY GROUP s.r.o., IČ 24276821
Pracoviště:BRASTY GROUP s.r.o. - pracoviště, Velkomoravská 479/19, Povel, 779 00 Olomouc 9
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Neurčeno
Pracovní úvazek:
Minimální stupeň vzdelání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 2016-10-17
Mzdové rozpětí:od 20000 Kč

Požadované dovednosti:Práce s PC - textový editor (Word)
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Práce s PC - internet a elektronická pošta
Jazykové znalosti:Polština - Aktivní

Poznámka k volnému místu:Firma Brasty Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Do głównych obowiązków należy: kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, emaila i chatu, obsługa zamówień sklepu internetowego, doradztwo w zakresie doboru produktów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, redagowanie tekstów w języku polskim, obsługa social media, współpraca z pozostałymi działami firmy.

Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia min. średniego
- Posługiwania się poprawną polszczyzną, dobrej dykcji
- Znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub czeskiego
- Odporności na stres
- Komunikatywności, entuzjazmu oraz empatii
- Wysokiej kultury osobistej

Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Atrakcyjne stałe wynagrodzenie + dodatek na mieszkanie
- Zniżki pracownicze
- Pracę w młodym, energicznym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej, prężnie rozwijającej się firmie

Miejsce wykonywania pracy: Ołomuniec, Czechy

Společnost Brasty Group hledá vhodného kandidáta na pozici "Specialista/ka zákaznického centra".
Mezi hlavní náplň patří: komplexní zákaznická podpora prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu; servis zakázek internetového obchodu; poradenství při výběru produktů; udržovat dobrých vztahů se zákazníky; editace textů v polském jazyce; obsluha sociálních sítí; spolupráce s ostatními odděleními společnosti.

Požadujeme: minimální vzdělání: střední škola, výborná znalost polského jazyka slovem i písmem, počítačové dovednosti (MS Office), komunikativní znalost angličtiny nebo češtiny, odolnost vůči stresu, komunikační dovednosti, nadšení a empatii, slušné chování.
Uvítáme: vysokoškolské vzdělání, pracovní zkušenosti styku se zákazníkem.
Nabízíme: zaměstnání na hlavní pracovní poměr, atraktivní fixní plat + příspěvek na ubytování, zaměstnanecké benefity, práce v dynamickém kolektivu, příležitost pro profesní rozvoj v mezinárodní, rychle rostoucí firmě.
Místo výkonu práce: Olomouc, Česká republika.

První kontakt je možný POUZE mailem.
 
Poslední změna:2016-10-15, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Olomouc

číslo volného místa: 11373610744
 

ID: 2767809   Datum zveřejnění: 15.10.2016  
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.