Admin na oddělení prodeje s NJ

CentralWork s.r.o.

Místo práce
Okres Mladá Boleslav
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- administrativní podpora týmu
- zodpovědnost za databázi/evidenci poptávek a její aktualizace
- práce se zákaznickými portály, stahování poptávkových podkladů a jejich evidence
- zadávání objednávek zákazníků do systému
- aktualizování prodejních cen
- spolupráce s ostatními odděleními firmy

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zázemí stabilní společnosti
- HPP na dobu neurčitou
- příjemné moderní prostředí
- pružná pracovní doba, sickdays

Informace o náboru

Našim klientem je společnost, která se zabývá výrobou plastových dílů pro automobilový průmysl. Pro jejich pobočku v M.B. hledáme administrátora/ku na prodejní oddělení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Našim klientem je společnost, která se zabývá výrobou plastových dílů pro automobilový průmysl. Pro jejich pobočku v M.B. hledáme administrátora/ku na prodejní oddělení.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ vzdělání
- min. rok praxe v administrativě
- znalost SAP
- NJ - podmínkou
- znalost zákaznického portálu B2B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.

Počet zaměstnanců

500-999 zaměstnanců
ID: 2580730  Datum zveřejnění: 26.5.2016