Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Admin na oddělení prodeje s NJ
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Okres Mladá Boleslav
Okres Mladá Boleslav
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrativní podpora týmu
- zodpovědnost za databázi/evidenci poptávek a její aktualizace
- práce se zákaznickými portály, stahování poptávkových podkladů a jejich evidence
- zadávání objednávek zákazníků do systému
- aktualizování prodejních cen
- spolupráce s ostatními odděleními firmy
- zodpovědnost za databázi/evidenci poptávek a její aktualizace
- práce se zákaznickými portály, stahování poptávkových podkladů a jejich evidence
- zadávání objednávek zákazníků do systému
- aktualizování prodejních cen
- spolupráce s ostatními odděleními firmy
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí stabilní společnosti
- HPP na dobu neurčitou
- příjemné moderní prostředí
- pružná pracovní doba, sickdays
- HPP na dobu neurčitou
- příjemné moderní prostředí
- pružná pracovní doba, sickdays
Informace o náboru
Našim klientem je společnost, která se zabývá výrobou plastových dílů pro automobilový průmysl. Pro jejich pobočku v M.B. hledáme administrátora/ku na prodejní oddělení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Našim klientem je společnost, která se zabývá výrobou plastových dílů pro automobilový průmysl. Pro jejich pobočku v M.B. hledáme administrátora/ku na prodejní oddělení.
Našim klientem je společnost, která se zabývá výrobou plastových dílů pro automobilový průmysl. Pro jejich pobočku v M.B. hledáme administrátora/ku na prodejní oddělení.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- min. rok praxe v administrativě
- znalost SAP
- NJ - podmínkou
- znalost zákaznického portálu B2B
- min. rok praxe v administrativě
- znalost SAP
- NJ - podmínkou
- znalost zákaznického portálu B2B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 2580730
Datum zveřejnění: 26.5.2016
2016-05-26
lokalita: Okres Mladá Boleslav Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: CentralWork s.r.o.