Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis s maďarštinou
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
25.000 - 30.000 Kč
25.000 - 30.000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Vyřizování přijatých objednávek a faktur
- Kontrola správně zadaných údajů v systému
- Vytváření a udržování pozitivního pracovního vztahu se zákazníky a partnery
- Zabezpečení dokumentace a její správnost
- Denní komunikace s týmem CSO, přepravními dopravci a manažery
- Monitoring selhání služeb a následné řešení
- Včasné zpracování požadavků zákazníků
- Práce na speciálních projektech
- Příprava školení a specifických programů kvality pro zákazníky
- Plnění zodpovědnosti dle pokynů
- Kontrola správně zadaných údajů v systému
- Vytváření a udržování pozitivního pracovního vztahu se zákazníky a partnery
- Zabezpečení dokumentace a její správnost
- Denní komunikace s týmem CSO, přepravními dopravci a manažery
- Monitoring selhání služeb a následné řešení
- Včasné zpracování požadavků zákazníků
- Práce na speciálních projektech
- Příprava školení a specifických programů kvality pro zákazníky
- Plnění zodpovědnosti dle pokynů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práce v dynamickém prostředí
- Stabilní prostředí prestižní mezinárodní společnosti
- Práce v příjemném kolektivu
- Firemní systém benefitů
- Stravenky, penzijní připojištění aj.
- Stabilní prostředí prestižní mezinárodní společnosti
- Práce v příjemném kolektivu
- Firemní systém benefitů
- Stravenky, penzijní připojištění aj.
Informace o náboru
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis na email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Jedna z největších světových poskytovatelů spedičních a logistických služeb hledá vhodné uchazeče na danou pozici: Zákaznický servis s maďarštinou a angličtinou.
Jedna z největších světových poskytovatelů spedičních a logistických služeb hledá vhodné uchazeče na danou pozici: Zákaznický servis s maďarštinou a angličtinou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
-SŠ/ VŠ logistika/spedice - výhodou
- Zkušenosti se zákaznickým servisem a řízením provozu (logistika/spedice - výhodou)
- Komunikativní znalost angličtiny - výhodou
- Plynulá komunikace v maďarštině
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- PC pokročilá úroveň
- Ochota učit se
- Zkušenosti se zákaznickým servisem a řízením provozu (logistika/spedice - výhodou)
- Komunikativní znalost angličtiny - výhodou
- Plynulá komunikace v maďarštině
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- PC pokročilá úroveň
- Ochota učit se
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3047322
Datum zveřejnění: 5.5.2017
2017-05-05
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Logistik, Specialista podpory zákazníků Společnost: CentralWork s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000 - 30.000 Kč