Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní Asistentka
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
26 000 - 30 000
26 000 - 30 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Kompletní samostatná zodpovědnost za vybrané obchodní agendy (např. veřejné zakázky)
• Samostatné zpracování podkladů pro obchodní materiály (nabídky, smlouvy atd.)
• Telefonická a mailová komunikace s klienty
• Přímá podpora a zástupnost Junior manažera obchodního oddělení
• Zadávání dat do informačního systému Helios
• Podílet se na dalších organizačních a administrativních činnostech dle potřeby
• Samostatné zpracování podkladů pro obchodní materiály (nabídky, smlouvy atd.)
• Telefonická a mailová komunikace s klienty
• Přímá podpora a zástupnost Junior manažera obchodního oddělení
• Zadávání dat do informačního systému Helios
• Podílet se na dalších organizačních a administrativních činnostech dle potřeby
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Odměnu odpovídající praxi s bonusy a výkonnostní složkou
• Odborný a profesní růst v rámci obchodu
• Možný kariérní postup dle karierního plánu rozvoje
• Zaměstnanecké benefity (stravenky, občerstvení na pracovišti)
• Profesionální pracovní prostředí
• Odborný a profesní růst v rámci obchodu
• Možný kariérní postup dle karierního plánu rozvoje
• Zaměstnanecké benefity (stravenky, občerstvení na pracovišti)
• Profesionální pracovní prostředí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Opravny a servisy (kromě aut) a jiné osobní služby
Pro našeho klienta, jednu z najvýznamnejších firem v oboru bezpečnosti práce, požární ochrany, životního prostředí hledáme zkušenou Asistentku s obchodním duchem.
Pro našeho klienta, jednu z najvýznamnejších firem v oboru bezpečnosti práce, požární ochrany, životního prostředí hledáme zkušenou Asistentku s obchodním duchem.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ vzdělání s maturitou
• Dobrá znalost a praxe v užívání MS Office
• Praxe v administrativě nebo obchodu alespoň 2 roky
• Pečlivost a odpovědnost
• Komunikativnost
• Zkušenost s přípravou výběrových řízení výhodou
• Iniciativnost a zaměření na výsledek!
• Dobrá znalost a praxe v užívání MS Office
• Praxe v administrativě nebo obchodu alespoň 2 roky
• Pečlivost a odpovědnost
• Komunikativnost
• Zkušenost s přípravou výběrových řízení výhodou
• Iniciativnost a zaměření na výsledek!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3097686
Datum zveřejnění: 9.6.2017
2017-06-09
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Referent, Specialista pro veřejné zakázky Společnost: CentralWork s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 26 000 - 30 000