Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operátorka call centra/ Administrace Ostrava
Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o.
Místo práce
Výstavní 1928/9, Okres Ostrava
Výstavní 1928/9, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
12000 - 22000 Kč/měsíc
12000 - 22000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
-kontaktování nových zákazníků
-navolávání anket
-péče o stávající klienty
-poskytování přesných informací týkajících se poskytovaných produktů
-aktualizace dat v systému, drobná administrativa
-navolávání anket
-péče o stávající klienty
-poskytování přesných informací týkajících se poskytovaných produktů
-aktualizace dat v systému, drobná administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
-velmi zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + bonusy)
-pracovní smlouvu na dobu neurčitou
-pracovní dobu od pondělí do pátku, (začátky směn jsou v 8:30 – 17:00), bez víkendů a státních svátků
-zaměstnanecké benefity (občerstvení na pracovišti, pravidelná školení)
-příjemné pracovní prostředí moderního zákaznického centra, velmi dobrá dopravní dostupnost
-pracovní smlouvu na dobu neurčitou
-pracovní dobu od pondělí do pátku, (začátky směn jsou v 8:30 – 17:00), bez víkendů a státních svátků
-zaměstnanecké benefity (občerstvení na pracovišti, pravidelná školení)
-příjemné pracovní prostředí moderního zákaznického centra, velmi dobrá dopravní dostupnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
-zkušenosti v call centru jsou výhodou, ale ne podmínkou
-zkušenost s aktivním prodejem je velkou výhodou, opět ne podmínkou
-plynulá znalost češtiny slovem i písmem, bez vad řeči a přízvuku
-základní znalost práce na PC
-nástup ihned
-pozice je vhodná i pro absolventy, kteří mají již nějaké pracovní zkušenosti v průběhu studia
-zkušenost s aktivním prodejem je velkou výhodou, opět ne podmínkou
-plynulá znalost češtiny slovem i písmem, bez vad řeči a přízvuku
-základní znalost práce na PC
-nástup ihned
-pozice je vhodná i pro absolventy, kteří mají již nějaké pracovní zkušenosti v průběhu studia
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost CVNK s.r.o. byla vytvořena pro společnosti, které ocení vysokou kvalitu služeb a neobvyklé aktivity v oblasti internetového marketingu. Naše firma si klade za cíl vytvořit skupinu spolehlivých podnikatelů, se kterými mohou spolupracovat bez obav jak zákazníci tak i další obchodní partneři.Pro naši společnost je nejvyšší hodnotou vždy Klient. Do našeho týmu hledáme kolegyně se schopnostmi a nadšením pro společnou věc. Přidej se k nám
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2125846
Datum zveřejnění: 29.6.2015
2015-06-29
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 12000 - 22000 Kč/měsíc