Firemní poradce/kyně-akviziční specialista/ka Zlínsko

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Okres Zlín
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:

  • Primárním úkolem je akvizice nových klientů v terénu, vyhledávání nových obchodních příležitostí u neklientů
  • Aktivně komunikuje s firemní klientelou při akvizici, poskytování poradenství, vyřizování jejich požadavků, uzavírání smluv a řešení případných reklamací
  • Schvaluje a poskytuje úvěrové obchody pro firemní klienty v rámci pravomocí stanovených ředitelem oblasti nebo credit riskem
  • Zajišťuje evidenci klientů a vede nezbytnou dokumentaci spojenou se svěřenými činnostmi případně předává veškeré informace tak, aby byly řádně uloženy a dále zpracovány
  • Udržuje si znalosti a dovednosti v rámci své profesní působnosti a iniciuje návrhy pro svůj další osobní rozvoj, ale také pro zefektivnění činností a procesů v bance

Požadavky:

  • VŠ/SŠ vzdělání s maturitou a s praxí v obchodu
  • Předchozí praxe ve stejné či podobné oblasti (obchod, zákaznický servis, oslovování klientů)
  • Výborná znalost akvizičních a prodejních technik
  • Komunikační schopnosti, prodejní dovednosti
  • Znalost práce s PC (MS Office, Google)
  • Proklientsky orientovaný přístup
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Samostatnost, iniciativa, vstřícný přístup a příjemné vystupování
  • Schopnost týmové spolupráce
  • Odolnost vůči stresu
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Znalost AJ výhodou

Nabízíme:

  • zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví na trvalý pracovní poměr
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • flexibilní pracovní dobu
  • možnost odborného rozvoje v rámci interního systému vzdělávání s důrazem na neustále zvyšování kvalifikace
  • motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod (zvýhodněné produkty, příspěvky na penzijní+životní pojištění, zdravotní volno, příspěvek na stravování + řadu dalších výhod plynoucích z kolektivní smlouvy)
  • profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní banky
  • práci v příjemném a moderním prostředí

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1694346  Datum zveřejnění: 19.3.2014  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.