Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Firemní poradce/kyně-akviziční specialista/ka Zlínsko
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Okres Zlín
Okres Zlín
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní náplň:
- Primárním úkolem je akvizice nových klientů v terénu, vyhledávání nových obchodních příležitostí u neklientů
- Aktivně komunikuje s firemní klientelou při akvizici, poskytování poradenství, vyřizování jejich požadavků, uzavírání smluv a řešení případných reklamací
- Schvaluje a poskytuje úvěrové obchody pro firemní klienty v rámci pravomocí stanovených ředitelem oblasti nebo credit riskem
- Zajišťuje evidenci klientů a vede nezbytnou dokumentaci spojenou se svěřenými činnostmi případně předává veškeré informace tak, aby byly řádně uloženy a dále zpracovány
- Udržuje si znalosti a dovednosti v rámci své profesní působnosti a iniciuje návrhy pro svůj další osobní rozvoj, ale také pro zefektivnění činností a procesů v bance
Požadavky:
- VŠ/SŠ vzdělání s maturitou a s praxí v obchodu
- Předchozí praxe ve stejné či podobné oblasti (obchod, zákaznický servis, oslovování klientů)
- Výborná znalost akvizičních a prodejních technik
- Komunikační schopnosti, prodejní dovednosti
- Znalost práce s PC (MS Office, Google)
- Proklientsky orientovaný přístup
- Komunikativní znalost angličtiny
- Samostatnost, iniciativa, vstřícný přístup a příjemné vystupování
- Schopnost týmové spolupráce
- Odolnost vůči stresu
- Řidičský průkaz skupiny B
- Znalost AJ výhodou
Nabízíme:
- zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví na trvalý pracovní poměr
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- flexibilní pracovní dobu
- možnost odborného rozvoje v rámci interního systému vzdělávání s důrazem na neustále zvyšování kvalifikace
- motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod (zvýhodněné produkty, příspěvky na penzijní+životní pojištění, zdravotní volno, příspěvek na stravování + řadu dalších výhod plynoucích z kolektivní smlouvy)
- profesní perspektivu v zázemí silné mezinárodní banky
- práci v příjemném a moderním prostředí
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1694346
Datum zveřejnění: 19.3.2014
2014-03-19
lokalita: Okres Zlín Pozice: Asistent auditora, Asistent daňového poradce, Auditor, Compliance specialista, Controller, Custody specialista Společnost: Česká spořitelna, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.