Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí týmu bankovních poradců - Dvůr Králové nad Labem
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Dvůr Králové nad Labem, Okres Trutnov
Dvůr Králové nad Labem, Okres Trutnov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní náplň:
Je odpovědný za řízení týmu poradců v oblasti poskytování finančních služeb, vytváření a rozvíjení vztahů s klientem a doručování užitku a klientského zážitku v jemu svěřeném segmentu. Je odpovědný za splnění obchodních a finančních cílů banky svěřeného segmentu a týmu poradců poboček Úpice, Dvůr Králové nad Labem a Rtyně.
Kontrola jednotnosti segmentového zážitku klienta
- Pravidelné ověřování konzistence a jednotného poskytování klientského zážitku v pobočkách jednotlivými front-office zaměstnanci a všech zákaznických kanálů
- Pravidelné vyhodnocování dodržování firemní kultury
- Ověřování správnosti nastavení a používání kontakt managementu
- Ověřování správnosti obsluhy klientů poradci tak, aby obsluha vedla k loajalite klientů v daném segmentu, podávání zpětné vazby a návrhů ke zlepšení obsluhy klientů
- Sběr a sdílení best practice a zpětné vazby
- Zajištění používání segmentového principu v praxi
- Měření výkonu pobočky z pohledu kvality obsluhy klientů
- Zajištění segmentové obsluhy v daném segmentu
- Zajištění standardizovaného segmentového prodejního procesu
- Zavedení principů týmové spolupráce napříč segmenty
Dohled nad dodržováním firemní kultury
- Pravidelné vyhodnocování dodržování firemní kultury
- Implementování kulturní změny do interních procesů banky
- Zajištění uplatňování etického kodexu banky
- Podpora empatického chování, naslouchání, týmové práce zaměstnanců divize distribuce
- Zavedení a udržování systému řešení defektů firemní kultury
- Navrhování doplnění a změn firemní kultury
- Podporování komunikace v divizi distribuce a týmové spolupráce
- Komunikace vize a strategie banky zaměstnancům
Operativa
- Asistence nadřízeným při náboru a výběru přímo podřízených zaměstnanců
- Řízení přímo podřízených zaměstnanců
- Komunikování ke klientům
- Zefektivňování aktivit banky
- Zajišťování principů interního zákaznictví
- Identifikování nejlepších pracovníků a jejich odměňování
- Naplňování strategických cílů banky a jejich implementace
- Průběžné sledování zákaznického vnímání hesla "snadná a příjemná banka"
- Řízení a rozvoj svého týmu v daném segmentu
- Motivace zaměstnanců
- Rozdělování týmového plánu na jednotlivé členy týmu
- Sledování, kontrola a vyhodnocování odchylek na denní bázi
- Odpovědnost za dodržování a implementaci standardů pro daný segment
- Odpovědnost za kvalitu, spokojenost a loajalitu klientů
- Řízení pracovníků jednotlivých pracovních pozic svého týmu
- Zajištění dodržování chování zaměstnanců svého týmu v souladu s hodnotami a principy banky
- Zajištění dodržování organizačního a pracovního řádu ve svém týmu
- Koordinace obsazenosti činností a funkčnosti svěřených pracovišť
Požadavky:
- Minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- Praxe v bankovnictví min.1 rok
- Adekvátní úroveň manažerských kompetencí
- Znalost ekonomických a finančních zákonitostí
- Leadership
- Dynamičnost
- Odvaha
- Odolnost proti stresu
- Chování v souladu s hodnotami a principy
- Vyjednávací schopnosti
- Komunikativnost
- Ambicióznost
- Modelový vzor manažerských dovedností
- Tah na branku
- Týmový hráč
Nabízíme:
- zajímavou a zodpovědnou práci
- pracovní poměr na dobu určitou
- možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
- motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
- profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1712964
Datum zveřejnění: 10.4.2014
2014-04-10
lokalita: Okres Trutnov Pozice: Finanční poradce, Klientský pracovník Společnost: Česká spořitelna, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.