Referent/ka administrativy

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:

  • jako referent administrativy vykonává svěřenou agendu a podporu uživatelů společnosti
  • vykonává aktivity spojené se správou a evidencí smluv uzavřených v rámci FSČS
  • využívání skupinové reportovací systémy na správu projektů, vykazování úspor, sledování a reportování plnění KPIs do Vídeňské centrály
  • zajišťuje podporu uživatelů v oblasti interních a skupinových informačních technologíí a sytémů

Požadavky:

  • praxe nebo zkušenosti s podporou uživatelů (back office) velké společnosti výhodou
  • SŠ (VŠ) vzdělání
  • aktivní znalost AJ
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE)
  • silná orientace na výsledky a kvalitu poskytovaných služeb
  • komunikativnost
  • pečlivost
  • analytické myšlení
  • odolnost vůči stresu
  • proklientský přístup
  • možnost práce i na částečný úvazek

Nabízíme:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1717299  Datum zveřejnění: 17.4.2014  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.