IT Specialista/ka controllingových systémů

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:

Nabízíme skvělou příležitost uchopit do své režie zavádění a rozvoj plánovacího nástroje Hyperion napříč celou Českou spořitelnou. Od úspěšného uchazeče/uchazečky očekáváme kreativní přístup k řešení klientských potřeb, rychlé učení se a vysokou míru samostatnosti a proaktivity.

Klíčová není detailní znalost níže uvedených požadavků, ale schopnost v nich v krátké době dokázat svůj přínos společnosti. Důležitou vlastností člověka na této pozici je aktivní práce s interním klientem, realizace jeho požadavků a proaktivní vytváření a nabízení BI řešení.

Pozice je celkově zodpovědná za rozvoj a provoz cost controllingových systémů, především:

  • plánovacího nástroje Hyperion
  • controllingových modulů SAP - CO, IM
  • cost controllingové aplikace v databázi Oracle
  • spolupráce na měsíční závěrce v modulu SAP CO, delimitace plánu, alokační cykly nákladů

dále za systémovou a datovou podporu cost controllingových kalkulací (produktové náklady, alokace nákladů) a procesů (plánování, analýzy, reporting)

  • analýza požadavků na pravidelné i ad-hoc sestavy a reporty (statické i dynamické), jejich návrh a implementace v prostředí Oracle případně Cognos, Hyperion nebo OBI
  • podílení se na vývoji a testování nových funkčností, tvorba dokumentace
  • zajištění datové kvality a rekonciliace controllingových dat
  • příprava reportů a ad-hoc analýz pro interní zákazníky
  • tvorba a automatizace datových extraktů (různé zdroje např. DWH, Excel, Accces)

Požadavky:

  • VŠ vzdělání
  • znalost SQL, MS Access a Excel včetně maker
  • znalost a praktická zkušenost s minimálně jednou z následujících aplikací: Hyperion Planning nebo SAP
  • zkušenost s tvorbou OLAP kostek a databází Oracle nebo Essbase včetně datového modelování
  • minimálně základní znalosti v oblasti finančního řízení / řízení nákladů / controllingu
  • anglický jazyk na komunikační úrovni
  • dobré komunikační schopnosti, týmový hráč
  • analytické myšlení
  • inovativnost v hledání řešení
  • proaktivní přístup k práci
  • orientace na potřeby interního zákazníka
  • schopnost rychle přijímat nové poznatky a samostatně řešit úkoly

Nabízíme:

  • zajímavou a zodpovědnou práci na jedinečném projektu
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1717809  Datum zveřejnění: 19.4.2014  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.