Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora pro tým vzdělávání (HR)
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní náplň:
Jak bude vypadat Váš běžný den?
• Budete komunikovat s kolegy v bance ohledně vyřizování jejich požadavků na zajištění vzdělávání. Vašim úkolem bude zajišťovat řádné objednávání jednotlivých kurzů od našich externích partnerů (vzdělávacích agentur) a zodpovídat dotazy zaměstnanců týkající se logistiky kurzů
• Povedete administrativu související s účastí zaměstnanců České spořitelny na vzdělávacích aktivitách. Nástroje, které budete používat pro vedení evidence a reportingu jsou zejména: Excel a SAP
• Budete dohlížet na čerpání rozpočtů určených na vzdělávání a pracovat se souvisejícími daty.
Pokud jsme Vás zaujali, podívejte se dále:
Požadavky:
Jaký si představujeme skvělého kandidáta?
• Jste precizní a rozumíte si s čísly. Máte smysl pro detail a těší Vás, když se věci dotáhnou do zdárného konce
• Máte rádi ve věcech pořádek a systém. Zvládnete se věnovat více úkolům naráz a neztratíte pozornost.
• Častá komunikace s kolegy napříč firmou Vás nevyvede z míry a naopak Vás bude bavit pomáhat lidem radou, či informacemi
• Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou a ideálně i praxi v administrativě (praxe v HR není podmínkou)
• V anglickém jazyce zvládnete středně obtížnou komunikaci (převáženě emailem, občas i po telefonu)
Pokud se ve výše uvedených bodech vidíte, budeme rádi, když se podíváte dále:
Nabízíme:
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• Dobré platové ohodnocení včetně zajímavých benefitů
• Možnost stát se součástí silného týmu lidských zdrojů v České spořitelně a pracovat v inspirativním pracovním prostředí
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1719765
Datum zveřejnění: 23.4.2014
2014-04-23
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Společnost: Česká spořitelna, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.