Property specialista/ka - realizace projektů

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:

V rámci výkonu své funkce zodpovídá za:

  • řízení koordinačních schůzek v místě akce
  • kontrola průběhu investiční akce i za účasti Technického dozoru investora (TDI), BOZP, stav. úřadu (tzv. kontrolní dny)
  • převzetí dokončené investiční akce, opravy včetně dokladové a projektové části
  • předání, seznámení uživatele s dokončeným stavebním dílem
  • koordinace řešení škodních událostí (akutní záznam škodní události na místě a koordinace odvrácení havárie a dalších škod, nahlášení Polici ČR, spolupráce s pojišťovnou a pod.)
  • navrhování oprav na základě obhlídky objektů

Dále odpovídá za:

  • operativní zpřístupňování prostor, příprava a kontrola dokladů, kontrola technického stavu objektů a zařízení (pro kontroly orgánů státní správy, prověrky BOZP, pro pravidelnou údržbu)
  • zajištění výdeje/příjmu nábytku ze skladu dle požadavků
  • zpracování měsíčního hlášení o produkci odpadů
  • objednání změny informačního systému, spolupráci při realizaci
  • řešení reklamace s dodavatelem
  • navrhování četnosti, rozsahu úklidu + výpočet ploch předmětu úklidu, plánování mimořádný úklidů
  • Ad-hoc plnění požadavků dispečinku nebo Business Partnera v oblasti správy budov

Požadavky:

  • VŠ vzdělání a 2 roky praxe/ SŠ vzdělání a 5 let praxe
  • znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni, základní znalost SAP
  • orientace v technologiích budov a kvalitativních standardech, znalost platných zákonů, vyhlášek, nařízení vztahujících se k investiční výstavbě a správě objektů
  • organizace a koordinace vlastních činností a řízení dodavatelů
  • schopnost analýzy dodávaných činností, vyhodnocování kvality přebírané práce, dotahování činností do konce, zaměření na detail
  • konstruktivní řešení konfliktních situací
  • přirozená autorita, vyjednávání a argumentace o provedených činnostech
  • srozumitelná komunikace, jasné formulování požadavků
  • základní znalost angličtiny

Nabízíme:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci
  • Pracovní poměr je na dobu určitou - za rodičovskou dovolenou
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • Motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1870982  Datum zveřejnění: 17.9.2014  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.