Specialista/ka interního auditu

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:

  • navrhuje a implementuje změny procesů a systémů
  • podílí se na plánování činnosti úseku interního auditu
  • může vést tým při realizaci auditní zakázky
  • samostatně systematicky sbírá a analyzuje informace, na základě kterých sumarizuje závěry
  • poskytuje vysoce expertní poradenství interním klientům
  • ve svěřených oblastech organizace samostatně vykonává funkci interního auditora (např. monitoring, vyhodnocování nápravných kroků, vedoucí nebo člen auditorského týmu, atd.)
  • zajišťuje aplikaci mezinárodních standardů interního auditu a standardů FSČS a vede k tomu i členy auditorského týmu.
  • implementuje strategické směry dané vedením úseku – poskytuje své názory i při samotné tvorbě nových směrů v Interním Auditu FSČS
  • pomáhá méně zkušeným kolegům řešit složitější problémy – jde příkladem pro ostatní
  • plní úkoly zadané nadřízeným zaměstnancem (obvykle na měsíční bázi)
  • provádí činnosti v oblasti školení a vzdělávání zaměstnanců FSČS v rámci své profesní působnosti, odbornosti a specializace
  • může plnit roli mentora
  • v případě potřeby může zastupovat ředitele odboru
  • realizuje/podílí se na analýze datových vzorků

Požadavky:

  • vlastní certifikát CISA (CISM, CRISC), popř. CIA
  • anglický jazyk – slovem i písmem
  • odborné certifikáty výhodou – ISO 27000, ISO 31000, systémy Microsoft, Unix, Oracle, řízení rizik
  • znalost rozličných platforem – Microsoft, Unix, Oracle
  • zkušenosti s řízením procesů, rizikové analýzy
  • VŠ vzdělání, technického zaměření
  • minimálně 5 let praxe v rámci ICT, činnost v oblasti bezpečnosti IS výhodou
  • velmi dobré znalosti auditorských postupů, odborné legislativy z oblasti bezpečnosti IT, řízení rizik
  • znalost používaných bezpečnostních technologií v ICT
  • analytické schopnosti, logické myšlení
  • týmová spolupráce
  • schopnost samostatného rozhodování a řešení úkolů
  • orientace v bankovním sektoru výhodou
  • výborné komunikační schopnosti
  • orientace v projektových činnostech výhodou
  • řidičský průkaz B, ochota cestovat

Nabízíme:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • Motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1904197  Datum zveřejnění: 20.10.2014  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.