Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/ka interního auditu
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní náplň:
- navrhuje a implementuje změny procesů a systémů
- podílí se na plánování činnosti úseku interního auditu
- může vést tým při realizaci auditní zakázky
- samostatně systematicky sbírá a analyzuje informace, na základě kterých sumarizuje závěry
- poskytuje vysoce expertní poradenství interním klientům
- ve svěřených oblastech organizace samostatně vykonává funkci interního auditora (např. monitoring, vyhodnocování nápravných kroků, vedoucí nebo člen auditorského týmu, atd.)
- zajišťuje aplikaci mezinárodních standardů interního auditu a standardů FSČS a vede k tomu i členy auditorského týmu.
- implementuje strategické směry dané vedením úseku – poskytuje své názory i při samotné tvorbě nových směrů v Interním Auditu FSČS
- pomáhá méně zkušeným kolegům řešit složitější problémy – jde příkladem pro ostatní
- plní úkoly zadané nadřízeným zaměstnancem (obvykle na měsíční bázi)
- provádí činnosti v oblasti školení a vzdělávání zaměstnanců FSČS v rámci své profesní působnosti, odbornosti a specializace
- může plnit roli mentora
- v případě potřeby může zastupovat ředitele odboru
- realizuje/podílí se na analýze datových vzorků
Požadavky:
- vlastní certifikát CISA (CISM, CRISC), popř. CIA
- anglický jazyk – slovem i písmem
- odborné certifikáty výhodou – ISO 27000, ISO 31000, systémy Microsoft, Unix, Oracle, řízení rizik
- znalost rozličných platforem – Microsoft, Unix, Oracle
- zkušenosti s řízením procesů, rizikové analýzy
- VŠ vzdělání, technického zaměření
- minimálně 5 let praxe v rámci ICT, činnost v oblasti bezpečnosti IS výhodou
- velmi dobré znalosti auditorských postupů, odborné legislativy z oblasti bezpečnosti IT, řízení rizik
- znalost používaných bezpečnostních technologií v ICT
- analytické schopnosti, logické myšlení
- týmová spolupráce
- schopnost samostatného rozhodování a řešení úkolů
- orientace v bankovním sektoru výhodou
- výborné komunikační schopnosti
- orientace v projektových činnostech výhodou
- řidičský průkaz B, ochota cestovat
Nabízíme:
- Zajímavou a zodpovědnou práci
- Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
- Motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
- Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1904197
Datum zveřejnění: 20.10.2014
2014-10-20
lokalita: Praha Pozice: Auditor Společnost: Česká spořitelna, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.